جشن گروه صبح آدینه با شما در 17 ربیع الاول

به گزارش مجله روگذر، تهران (پانا) - ویژه برنامه گروه صبح آدینه با شما همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم از رادیو پخش می گردد.

جشن گروه صبح آدینه با شما در 17 ربیع الاول

ساجد قدوسیان تهیه کننده ، سردبیر و کارگردان برنامه صبح آدینه با شما ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: به مخاطبان پر شمار برنامه صبح آدینه با شما قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم. بنابر این در روز یکشنبه سوم آبان مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 9 صبح با ویژه برنامه زنده صبح عید با شما در خدمت مخاطبان هستیم.

قدوسیان اضافه نمود: در این برنامه علاوه بر نمایشها و طنزآهنگ های متعدد هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره نمود. در ضمنً اجرای این ویژه برنامه به عهده نسیم رفیعی است.

این تهیه کننده رادیویی گفت: مخاطبان می توانند حین پخش برنامه با شماره های تلفن پخش رادیو ایران و بعلاوه سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم.

ویژه برنامه صبح عید باشما همزمان با میلاد پیامبر خاتم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ساعت 9 تا 11 روز یکشنبه 3 آبان به تهیه کنندگی ، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1932

به "جشن گروه صبح آدینه با شما در 17 ربیع الاول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن گروه صبح آدینه با شما در 17 ربیع الاول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید