حریفان ووشوکاران ایران معرفی شدند

به گزارش مجله روگذر، سانداکاران ایران حریفان خود در رقابت های ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را شناختند.

حریفان ووشوکاران ایران معرفی شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مراسم قرعه کشی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، صبح امروز (شنبه) در سالن جیکسبو شهر جاکارتا برگزار گردید و شش سانداکار مرد و زن ایران، حریفان خود را شناختند.

رقابت های ووشوی بازی های آسیایی جاکارتا از صبح فردا (یکشنبه) شروع می گردد و پنج روز ادامه خواهد داشت. قرعه نمایندگان ایران در این رقابت ها بدین توضیح است:

*بانوانوزن 52 کیلوگرم: الهه منصوریان در نخستین دیدار به مصاف دوی ساناتوی از هند می رود و سپس با برنده پیکار ویتنام و نپال روبه رو خواهد شد.

وزن 60 کیلوگرم: شهربانو منصوریان ابتدا استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه ویتنام - چین تایپه روبه رو خواهد شد.*آقایانوزن 56 کیلوگرم: رضا سبحانی در نخستین گام با یوسف ویداینتو قهرمان جهان از اندونزی روبه رو می گردد و در صورت پیروزی با برنده رقابت ووشوکاران کره جنوبی و پاکستان، مصاف خواهد داد.

وزن 60 کیلوگرم: عرفان آهنگریان ابتدا با سونارون از تایلند مبارزه می نماید و در صورت برتری مقابل حریف تایلندی با هلال محمد یمنی رقابت می نماید.

وزن 65 کیلوگرم: فرود ظفری در اولین گام با یودی چایادی از اندونزی مبارزه می نماید و در صورت پیروزی در مرحله دوم با هوانگ وان کائو از ویتنام روبه رو خواهد شد.

وزن 70 کیلوگرم: محسن محمدسیفی کار خود را با مبارزه برابر امیر اسماعیل اوف از قزاقستان شروع می نماید و در دور دوم با کوت سومبات از لائوس رقابت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 12

به "حریفان ووشوکاران ایران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ووشوکاران ایران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید