حضور تداوم آرامش در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

به گزارش مجله روگذر، شرکت تداوم آرامش ارائه کننده خدمات یکپارچه نگهداری برج ها و ساختمان های لوکس در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات حاضر می گردد.

حضور تداوم آرامش در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام تداوم آرامش، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی 29 مهرماه تا 2 آبان ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت تداوم آرامش ارائه کننده خدمات یکپارچه نگهداری از برج های لوکس نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

امیر شکیبایی، عضو و سخنگوی هیات مدیره شرکت تداوم آرامش با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه بین المللی تاسیسات بهترین فرصت برای آشنایی با آخرین تحولات و دستاوردهای فنی و تکنولوژی در حوزه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی است و شرکت تداوم آرامش نیز به منظور آگاهی از تحولات این حوزه در این نمایشگاه حضور می یابد.

شکیبایی، تعامل با شرکت های فعال در حوزه تولید و واردات قطعات و تجهیزات تاسیسات را از دیگر اهداف شرکت تداوم آرامش از حضور در این رویداد برشمرد و توضیح داد: مجموعه تداوم آرامش برای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت حداکثری مخاطبان خود نیازمند تعامل با برترین تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و قطعات تاسیسات اعم از تاسیسات مکانیکال و الکتریکال است و در این نمایشگاه باب همکاری بین شرکت تداوم آرامش و این طیف از مشارکت کنندگان نمایشگاه گشوده خواهد شد.

وی در ادامه به حضور سازندگان برتر و برندهای برگزیده ساخت وساز در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به این که نمایشگاه تاسیسات موردتوجه سازندگان و برندهای برتر ساخت وساز قرار گرفته است، یکی دیگر از اهداف ما برقراری ارتباط با این طیف از فعالان صنعت ساختمان و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های منحصربه فرد شرکت تداوم آرامش به آن ها است.

شکیبایی توضیح داد: سازندگان مطرح کشور در راستای تقویت برند خود به خدمات خاصی نیاز دارند و شرکت تداوم آرامش جزو معدود شرکت های صاحب کارنامه در حوزه ارائه خدمات به سازندگان برج ها و ساختمان های لوکس است.

وی درباره نیازهای خدماتی سازندگان برگزیده که توسط شرکت تداوم آرامش پوشش داده می شود، توضیح داد: یکی از دغدغه های سازندگان برج های لوکس تکمیل کارهای باقی مانده در برج هایی است که در آستانه بهره برداری قرار دارند و شرکت تداوم آرامش این دغدغه را با تجارب خوبی که در این زمینه دارد به خوبی برطرف خواهد کرد. خدمت دیگری که تداوم آرامش به سازندگان برگزیده ارائه می دهد بازرسی قبل از تحویل موسوم به (PDI) است که شامل انجام آزمودن های عملکردی در تمامی واحدها و سیستم های تاسیساتی برج به منظور حصول صحت عملکرد آن ها است.

شکیبایی ارائه خدمات گارانتی و مستندسازی مشخصات فنی و مهندسی ساختمان های لوکس با کمک واقعیت مجازی (VR) را از دیگر خدمات شرکت تداوم آرامش به سازندگان مطرح کشور برشمرد و افزود: مجموعه خدماتی که شرکت تداوم آرامش در برج های لوکس به صورت یکپارچه ارائه می دهد این شرکت را به مجموعه ای بی رقیب در نگهداری از برج های لوکس تبدیل کرده است و امیدواریم از فرصت نمایشگاه برای معرفی هر چه بهتر توانمندی های خود استفاده کنیم.

شایان ذکر است؛ آشنایی با تازه ترین پیشرفت های حوزه تاسیسات، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در حوزه سیستم های گرمایش و سرمایش ساختمان ها، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، اشتغال زایی و بازاریابی و ... مهم ترین اهداف برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی است. بازدیدکنندگان می توانند برای بازدید و آشنایی با توانمندی ها تداوم آرامش به سالن 7 مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 525

به "حضور تداوم آرامش در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تداوم آرامش در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید