خرید آسان بلیت تک سفره مترو و BRT با اپلیکیشن ایزی پی

به گزارش مجله روگذر، پس از به روز رسانی نسخه جدید اپلیکیشن ایزی پی می توانید بلیت تک سفره مترو و BRT را خریداری کرده و بدون مراجعه به باجه از گیت رد گردد.

خرید آسان بلیت تک سفره مترو و BRT با اپلیکیشن ایزی پی

برای سفر با تور پوکت پاییز همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام ایزی پی، پس از شیوع کرونا، مجموعه ایزی پی برآن شد تا تمامی خدمات حضوری خود را در مترو و اتوبوسرانی تهران و حومه بر بستر اپلیکیشن پیاده سازی کند تا هموطنان کمترین میزان تجمع را در این ایام داشته باشند.

کاربران محترم می توانند با مراجعه به لینک زیر از کافه بازار یا مراجعه مستقیم به سایت ایزی پی پس از نصب اپلیکیشن و وارد کردن شماره موبایل خود به قسمت بلیت تک سفره مراجعه و هر تعداد بلیت مد نظر خود را برای استفاده از خطوط مترو تهران و حومه و یا خطوط تندرو BRT خریداری نموده و در هنگام عبور از گیت های مخصوص بلیت را روی صفحه موبایل خود گذاشته و از گیت عبور کنند.

لینک دانلود از کافه بازار

با کلیک بر روی تصویر زیر به لینک مستقیم دریافت اپلیکیشن از سایت ایزی پی متصل شوید.

لینک دانلود از ایزی پی

همچنین کاربرانی که به صورت مداوم از خطوط حمل و نقل عمومی استفاده می کنند می توانند کیف پول خود را در اپلیکیشن به هر میزان مورد احتیاج شارژ نموده و به قیمت شارژ روی گیت در اپلیکیشن مراجعه کنند و پس از ثبت کارت بلیت خود میزان مد نظر شارژ را خریداری نموده و هنگام عبور از گیت، کارت خود را بدون مراجعه به باجه و دستگاه شارژ کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1334

به "خرید آسان بلیت تک سفره مترو و BRT با اپلیکیشن ایزی پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آسان بلیت تک سفره مترو و BRT با اپلیکیشن ایزی پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید