خرید خانه در قلهک؛ یک انتخاب متفاوت

به گزارش مجله روگذر، دسترسی مناسب به امکانات مناسب و همچنین جریان گسترده ساخت و ساز، قلهک را به یکی از محله های پرمتقاضی تهران تبدیل نموده است.

خرید خانه در قلهک؛ یک انتخاب متفاوت

جهت دریافت خدمات نوسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قلهک محله ای در شمال پایتخت و در منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله که در گذشته از توابع شمیرانات بوده از شمال به خیابان کلاهدوز (دولت)، از غرب به خیابان شریعتی، از جنوب به خیابان مشکانی و از شرق به خیابان راهنمایی منتهی می گردد که گویای دسترسی عالی این محله به نقاط تهران است. وجود امکانات و مراکز درمانی، تفریحی و رفاهی نیز از گزینه های دیگری است که در سال های اخیر بسیاری را به فکر خرید خانه در قلهک انداخته است. خبرنگاران این بار در محله گردی خود به قلهک رفته است. با ما همراه باشید.

بافت غالب محله قلهک، نوساز و مسکونی بوده و تعداد بسیاری از ساختمان های کلنگی و خانه های ویلایی این منطقه بازسازی شده است. این موضوع، دست خریداران را برای انتخاب خانه ای با قیمت مناسب باز گذاشته است. نزدیکی محله قلهک به خیابان شریعتی، محله قبا، محله دروس، خیابان راهنمایی، خیابان مشکانی، خیابان یخچال، بزرگراه همت و پل صدر از دلایل دیگر رونق بازار مسکن در این منطقه است.

دسترسی به قلهک

یکی از امتیازهای سکونت در محله قلهک نزدیکی به خیابان شریعتی است زیرا در این خیابان خطوط اتوبوسرانی به نقاط مختلف تهران فعال است. همچنین خط یک مترو تهران در منطقه قلهک ایستگاه دارد و دسترسی قلهک به قسمت های شمالی و جنوبی تهران را آسان می نماید. فاصله کوتاه قلهک با اتوبان صدر از شمال و خیابان میرداماد و بزرگراه همت از جنوب نیز از دیگر نکات مثبتی است که تردد با خودروی شخصی را تسهیل می نماید.

مراکز تجاری و تفریحی

محله قلهک یکی از محله های خوب تهران به دلیل برخورداری از مراکز خرید و امکانات ورزشی و آموزشی است. مرکز خرید سپهر و فروشگاه درسا از مهم ترین مراکز خرید قلهک به شمار می فرایند. پردیس سینمایی قلهک با سالن های بدنسازی، اسکواش، فوتسال، رستوران های بین المللی و سالن کتابخانه نیز میزبان علاقه مندان است. اگر اهل سپری کردن اوقات خود در کافه ها هستید، در سراسر قلهک کافی شاپ ها و رستوران های فراوانی است که می تواند جوابگوی احتیاج شما باشد.

باغ قلهک از جاذبه های تاریخی تهران، در زمینی به وسعت 17 هکتار در شمال قلهک قرار گرفته است که هم اکنون محل سکونت کارمندان سفارت بریتانیا در تهران است. این باغ به عنوان یک اثر ملی در سال 1382 به ثبت رسید.

مراکز درمانی

از مزایای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در قلهک، بهره مندی این محله از مراکز درمانی شناخته شده است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ایرانمهر، بیمارستان راهنمایی، مرکز پزشکی بزرگمهر، بیمارستان کیان و بیمارستان جواهری از مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی قلهک به شمار می فرایند.

اجاره آپارتمان در قلهک

به دلیل دسترسی مناسب به امکانات رفاهی، درمانی و تفریحی و ساخت و ساز گسترده در قلهک ، به طور معمول رهن و اجاره آپارتمان در این محله متقاضیان بسیاری دارد که ترجیح می دهند حتی با انتخاب واحد مسکونی کوچک تر و مناسب با بودجه خود، در قلهک ساکن شوند. در بهمن ماه 98 رهن یک آپارتمان 65 متری نوساز در قلهک، 350 میلیون تومان آگهی شده است، اما هنوز هم می توان خانه های کلنگی و همچنین چند سال ساخت با متراژهای متنوع در این محله پیدا کرد که با شرایط و بودجه شما سازگار باشد. برای اطلاع از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در قلهک و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

خرید خانه در قلهک

محله قلهک، از مناطق پرجمعیت تهران است که در کوچه ها و خیابان های کم عرض آن، ساختمان های شیک و گران قیمتی جای گرفته است. سطح قیمت خانه در قلهک بسیار بالاست و سکونت در این محله بودجه قابل توجهی را می طلبد. قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در قلهک دامنه متفاوتی دارد که برای آپارتمان های قدیمی از 17 میلیون تومان شروع و برای واحدهای نوساز به 40 میلیون می رسد؛ این قیمت برای واحدهای بسیار لوکس از این میزان نیز فراتر می رود. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در قلهک و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 815

به "خرید خانه در قلهک؛ یک انتخاب متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه در قلهک؛ یک انتخاب متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید