دالیچ: برای رونالدو شکست اهمیتی ندارد

به گزارش مجله روگذر، سرمربی تیم ملی کرواسی از ناراحتی رونالدو از انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن اروپا به شدت انتقاد کرد.

دالیچ: برای رونالدو شکست اهمیتی ندارد

به گزارش خبرنگاران ، جنگ پرتغال و کرواسی حالا ابعاد بین المللی پیدا نموده. بعد کی روش و برانکو که در مارکت فوتبال ایران با یکدیگر سرشاخ شدند و این جنگ را فرسایشی کردند، حالا ظاهرا قرار است ابعاد این جنگ از قاب فوتبال ایران بیرون زده و بین المللی گردد.

در مراسم انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن اروپا، کریستیانو رونالدو غایب بود و گفته گردیده است این بازیکن با علم به اینکه مودریچ برنده جایزه بهترین بازیکن سال می گردد، در این مراسم حضور نداشت. همچنین خورخه مندس مدیربرنامه های رونالدو و آلگری سرمربی یوونتوس ناراحتی این بازیکن را تایید کردند تا در نهایت زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی به انتقاد از این اعتراض ها بپردازد.

زلاتکو دالیچ گفت: کریستیانو رونالدو در مراسم بهترین های یوفا حاضر نبود و این صحبت هایی که بعد از آن زده شد را شنیدیم. این ها ارزش این را ندارند که من حتی نظرم را بیان کنم. این ها فقط ثابت کرد چرا من یک چیز را مدام می گفتم که رونالدو خودخواه است و هیچ وقت دوست نداشتم او را در تیمم داشته باشم. او بازیکنی است که شکست تیم برایش اهمیت ندارد و فقط برای او این مهم است که بتواند گل بزند حتی اگر تیمش ببازد.

این صحبت ها در حالی مطرح می گردد که تیم ملی کرواسی هفته آینده باید در دیداری دوستانه با پرتغال دیدار کند. در همین رابطه دالیچ گفت: هدف اصلی ما یورو 2020 است و به همین خاطر شکست برابر پرتغال و اسپانیا در لیگ ملت ها اهمیتی ندارد. نمی گویم برای بردن کوشش نخواهیم کرد ولی فشاری روی بازیکنان نمی آورم. یورو 2020 هدف اصلی ماست. تیم ما خسته است و احتیاج به انرژی و استراحت دارد.

تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی با خداحافظی دانیل سوباسیچ، ماریو مانژوکیچ و ودران کورلوکا روبرو شد. در همین رابطه دالیچ با اشاره به خداحافظی مانژوکیچ گفت: یک شب مانژوکیچ به من زنگ زد و ما درباره مسائل زیادی صحبت کردیم. فردای همان شب او دوباره زنگ زد. به خودم گفتم چرا او باید دوباره به من زنگ بزند. ما شب گذشته صحبت کردیم که همان موقع متوجه تصمیم او برای خداحافظی از تیم ملی شدم. می بینید چه بازیکن متعصب و جنگنده ای است که توان این را ندارد که به من بگوید دیگر نمی خواهد در تیم ملی بازی کند و این کار را به سختی انجام می دهد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 30

به "دالیچ: برای رونالدو شکست اهمیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دالیچ: برای رونالدو شکست اهمیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید