داود رفعتی: هیچ داوری حق ندارد به خاطر اشتباهش از تیم ها عذرخواهی کند

به گزارش مجله روگذر، رئیس دپارتمان داوران می گوید وجود اشتباهات داوران را تایید می نماید و باید آنها را کاهش دادا اما هیچ داوری حق ندارد بابت این اشتباه ها از تیم ها عذرخواهی کند.

داود رفعتی: هیچ داوری حق ندارد به خاطر اشتباهش از تیم ها عذرخواهی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، داود رفعتی گفت: هیچ داوری حق ندارد به دلیل اشتباهاتی که در مسابقات رخ می دهد، از تیم ها عذرخواهی کند. همان طور که کمیته و دپارتمان داوران مسئولیت چیدمان داوری را برعهده دارند، مطمئنا اگر اشتباهی نیز در بازی ها اتفاق بیفتد به وسیله سایت رسمی فدراسیون آن را اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه درباره این که در برخی از رسانه ها مطرح شده داوران لیگ برتر به دلیل عملکرد ضعیف به دسته یک سقوط می نمایند، گفت: این هجمه ای که علیه داوران در رسانه ها مطرح شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد. اگر داوری اشتباه قضاوت نموده باشد طبق آیین نامه با او رفتار خواهیم کرد و اگر داوری عملکردش در بازی مثبت باشد، مورد تشویق قرار می گیرد.

رفعتی در خاتمه اضافه نمود: اشتباهات داوری جزئی از بازی است. کوشش می کنیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم. ما وجود اشتباهات داورانمان را تایید می کنیم و باید آنها را کاهش دهیم. برای این داوران کلاس های توجیهی برگزار می کنیم تا متوجه اشکالات خود بشوند و در قضاوت های بعدی خود آن را اصلاح نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 195

به "داود رفعتی: هیچ داوری حق ندارد به خاطر اشتباهش از تیم ها عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داود رفعتی: هیچ داوری حق ندارد به خاطر اشتباهش از تیم ها عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید