شیخ حمد پس از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال قطر: برای ساختن تیمی قدرتمند آماده می شویم

به گزارش مجله روگذر، شیخ حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر با نظر مجمع فدراسیون فوتبال این کشور در سمت خود ابقا شد.

شیخ حمد پس از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال قطر: برای ساختن تیمی قدرتمند آماده می شویم

به گزارش خبرنگاران ، در انتخابات فدراسیون فوتبال قطر شیخ حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر در مجمع این فدراسیون با کسب 17 رای مجددا در سمت خودش ابقا شد. همچنین سعودی المهندی، شیخ احمد بن حمد، احمد البوعنین، هانی بلان و ابراهیم خلیل المهندی به همراه عبدالرحمن القحطانی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

شیخ حمد در انتها این انتخابات که روز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال قطر برگزار گردید ضمن قدردانی از باشگاه ها و اعضای مجمع که مجددا به وی رای اعتماد دادند گفت: مرحله جدید فعالیت ما در فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که شمارش معکوس برای ورود به جام دنیای را شروع نموده ایم همچنین در سطح تیم های مختلف ملی اهداف بزرگی را دنبال می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال قطر انتخاب عبدالکریم حسن بازیکن باشگاه السد به عنوان بهترین بازیکن آسیا را نیز موفقیت بزرگی برای این فدراسیون دانست و اضافه نمود: تیم ملی برای حضور در مسابقات کوپا آمریکا آماده می گردد که تجربه بسیار مهم و جالب توجهی است. در این تورنمنت می توانیم با قدرت های برتر دنیا بازی کنیم که در روند آماده سازی تیمی منسجم برای حضور در جام دنیای بسیار مهم است. برای ساختن تیمی قدرتمند و حضور در جام دنیای 2022 آماده می شویم و البته نباید فراموش کنیم که فرصت زیادی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 189

به "شیخ حمد پس از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال قطر: برای ساختن تیمی قدرتمند آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ حمد پس از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال قطر: برای ساختن تیمی قدرتمند آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید