نباید توقع را از تیم ملی بالا برد، فوتبال آسیا را تسخیر کردیم

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر از ساعت 18 امروز سه شنبه در استادیوم آزادی تهران به مصاف تیم ملی امارات رفت که این ملاقات با رجحان یک بر صفر ایران به سرانجام رسید. مهدی طارمی(44) برای ایران گل زد.

نباید توقع را از تیم ملی بالا برد، فوتبال آسیا را تسخیر کردیم

شهاب الدین عزیزی خادم بعد از این پیروزی گفت: این برد مهم را تبریک می گویم چرا که کارنامه تیم ملی را تکمیل کرد. امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد. ما با مدد الهی این بردها را تسخیر کردیم فوتبال آسیا را. هم از نظر رکوردها و هم از نظر عملکردی که وجود داشته است.

وی ادامه داد: کار دارد سخت می گردد چرا که توقع از تیم ملی بالا رفته است. بازیهای جام جهانی سختی های خاص خودش را دارد. در چند ماه به جای مانده باید تدارکات لازم برای حضور در جام جهانی را ببینیم. از رسانه ها می خواهم که توقع را بالا نبرند. باید تدارک لازم را ببینیم. دولت هم قول هایی داده است که یاری کند.

عزیزی خادم ادامه داد: جام جهانی قطر برای ما متفاوت خواهد بود چرا که مناسبت های زیادی با این کشور داریم. ستاد بازیهای جام جهانی را فعال خواهیم کرد تا بتوانیم با برترین تدارکات به قطر برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص سرنوشت تیم امید گفت: ما مسئله ای برای تیم امید نداریم. این تیم کار خودش را خواهد نمود. برنامه ریزی برای این تیم از چهار سال قبل از المپیک انجام شده و امیدوارم تیم امید را به برترین شکل ممکن آماده کنیم.

وی در خصوص حضور مهدوی کیا هم گفت: امیدوارم ایشان هم بیایند و کارشان را شروع نمایند. برنامه ریزی های لازم برای تیم امید را در نظر گرفتیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2059

به "نباید توقع را از تیم ملی بالا برد، فوتبال آسیا را تسخیر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید توقع را از تیم ملی بالا برد، فوتبال آسیا را تسخیر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید