دروازه بان کردستانی در آستانه یک رکورد، خواجوی:برای موفقیت می جنگم

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، فوتبال بانوان در سال های اخیر علی رغم محدودیت های موجود و عدم پخش تلویزیونی در حال رقم زدن اتفاق های خوبی است. پس از نامزدی کتایون خسرویار در بین سه مربی برتر سال زن آسیا این بار خبر از یک رکورد شکنی تاریخی به میان آماده است.

دروازه بان کردستانی در آستانه یک رکورد، خواجوی:برای موفقیت می جنگم

زهرا خواجوی گلر 21 سالِ تیم ملی و وچان کردستان در آستانه شکستن رکورد کلین شیت فوتبال ایران است. خواجوی از 9 سالگی ورزش را با فوتسال شروع کرد. در تیم زیر 14 و زیر 16 سال به عنوان بازیکن فعالیت کرد و نخستین حضورش در لیگ برتر را با تیم پاس همدان تجربه کرد. گلر جوان فوتبال ایران که با پیشنهاد مربی اش در این پست نهاده شد در شش سال حضورش در لیگ برتر سابقه حضور در تیم های پاس همدان، اشترانکوه ازنا، شهرداری بم، راه یاب ملل سنندج(دو سال) و وچان کردستان را دارد.

گلر آینده دار فوتبال زیر 19 سال و بزرگسالان ایران پس از 900 دقیقه کلین شیت حال فقط باید 35 دقیقه دیگر دروازه اش را بسته نگه دارد تا رکورد پیغام نیازمند گلر تیم سپاهان را بشکند. هرچند خواجوی و تیمش روز آدینه کاری سختی مقابل تیم شهرداری بم دارند و اگر او پیروز به انجام این کار گردد در تاریخ فوتبال زنان و مردان ایران تاریخ سازی خواهد نمود.

دو تیم شهرداری بم و وچان کردستان به ترتیب با 10 پیروزی و 30 امتیاز دو تیم بدون شکست مسابقات هستند و روز آدینه برای معین قهرمان نیم فصل با هم رقابت خواهند کرد.

زهرا خواجوی در آستانه بازی مهم روز آدینه در تبادل نظر با خبرنگاران از هدف و آرزوهایش گفت که در ادامه می خوانید:

* برای ثبت رکوردم جنگیدم

از کودکی به رشته های توپی علاقه داشتم و با بچه ها فامیل در کوچه بازی می کردیم. به طور ناخودآگاه سر از سالن فوتسال در آوردم و خداراشکر تا به امروز پیروز بودم. با لطف خداوند توانستم به یک افتخار انفرادی در یک ورزش تیمی برسم. از کادر فنی و هم تیمی هایم در تیم وچان کردستان تشکر می کنم که پا به پای من جنگیدند تا به این رکورد برسم. برای کسب این رکورد جنگیدم و در هر بازی با تمرکز بالا پا به زمین گذاشتم و تمرینات زیادی پشت سرگذاشتم که خداراشکر نتیجه داد.

* با گل خوردن رابطه خوبی ندارم/می خواهم رکورد نیازمند را بشکنم

با شکست و گل خوردن رابطه خوبی ندارم و از ابتدای فصل هدفم گل نخوردن بود، وقتی در دو بازی نخست پیروز شدم دروازه ام را بسته نگاه دارم در ذهنم رکورد پیغام نیازمند آمد و تعداد بازی هایی که گل نخورد. برای همین تصمیم گرفتم این راه را ادامه دهم و تا امروز نیز پیروز بودم، امیدوارم در ادامه هم همین فرایند را ادامه دهم.

* نخست برای تیمم و سپس برای اهداف شخصی ام خواهم جنگید

اهدافم تعیین است و تصمیم دارم به همراه تیم وچان کردستان قهرمان لیگ ایران شوم و بتوانم رکوردم را حفظ و ادامه دهم. می خواهم در یک تا دو سال آینده لژیونر شوم. اگر 35 دقیقه دیگر کلین شیت کنم رکورد پیغام نیازمند را خواهم شکست. شهرداری بم هر سال مدعی قهرمانی است، کار سختی مقابل این تیم داریم. ابتدا برای پیروزی تیمم وارد زمین می شوم و سپس برای اهداف شخصی ام با تمام وجود خواهم جنگید و امیدوارم 3 امتیاز مهم بازی را به دست آوریم و من نیز رکوردم را بهبود بخشم. نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ را به خاطر کار با پای خوبش الگوی خارجی ام است و در ایران نیز رحمتی، بیرانوند و پیغام نیازمند الگوهایم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 764

به "دروازه بان کردستانی در آستانه یک رکورد، خواجوی:برای موفقیت می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان کردستانی در آستانه یک رکورد، خواجوی:برای موفقیت می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید