تور دوحه: دیوتی فری قطر بهترین خرده فروشی فرودگاهی سال شناخته شد

به گزارش مجله روگذر، مرکز DFNI عنوان برترین خرده فروشی فرودگاهی دنیا در سال 2018 را به دیوتی فری قطر اهدا کرد.

تور دوحه: دیوتی فری قطر بهترین خرده فروشی فرودگاهی سال شناخته شد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در طی مراسمی که روز 13 آوریل در هتل رویال لانکاستر لندن برگزار گردید، دیوتی فری قطر توانست عنوان بهترین خرده فروشی فرودگاهی دنیا را نصیب خود کند. هیئت داوران این مراسم از جمله رؤسای شرکت های بزرگ و کارشناسان صنعت هوایی دنیا هستند که هر ساله برای انتخاب بهترین خرده فروشی فرودگاهی دنیا گرد هم می آیند.

دیوتی فری قطر در حال حاضر با بیش از 90 بوتیک، فروشگا ه های لوکس و بیش از 30 رستوران و کافه در فرودگاه بن حمد قطر، یکی از بزرگ ترین خرده فروشی های فرودگاهی دنیا محسوب می گردد. بسیاری از محصولات برندهای لوکس دنیا مانند گوچی، بولگاری، هرمس، جورجیو آرمانی، هوگو باس، منچلر، رولکس و هارودز در این فروشگاه ها برای علاقه مندان در دسترس است.

ثابت مصلح، سرپرست دیوتی فری قطر، در این باره گفت: ما افتخار می کنیم و راضی هستیم که جایزه DFNI به عنوان بهترین خرده فروشی فرودگاهی دنیا را به دست آورده ایم. این دستاورد فوق العاده نشان دهنده تجربه خرید پنج ستاره ای است که ما به مسافران مان در دیوتی فری قطر ارائه می دهیم و همین امر دیوتی فری ما را به یک تجربه ارزشمند برای سفر تبدیل نموده است. ما به فعالیت های خود ادامه می دهیم تا مطمئن شویم مسافران مان هر زمان که از فرودگاه بین المللی قطر عبور می نمایند، تجربه ای منحصربه فرد را به دست می آورند.

دیوتی فری قطر بعلاوه حامی طلایی دو دسته بندی از جایزه های DFNI با عنوان های بهترین محصول نو و بهترین بسته بندی محصول نو نیز بود. WorldSIM به استناد دلایلی همانند موفقیت تجاری، کیفیت و برند توانست جایزه بهترین محصول نو را به دست آورد. جایزه بهترین بسته بندی محصول نو نیز به دلایلی مانند مفهوم، طراحی، کیفیت و برند به Champagne Lanson اهدا شد.

دیوتی فری قطر متعهد شده است تا تجربه ای به یادماندنی و پنج ستاره را به مسافران فرودگاه بین المللی بن حمد دوحه ارائه کند. این فرودگاه در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین فرودگاه دنیا است که طیف گسترده ای از خرده فروشی های بزرگ، امکانات ناهارخوری، سالن های منحصربه فرد، هتل و مراکز سلامتی از جمله سالن بدنسازی، زمین اسکواش، استخر شنا و آبگرم را در خود جای داده است. هر ساله حدود 30 میلیون مسافر به وسیله فرودگاه حمد دوحه جابجا می شوند و این فرودگاه توانسته است با ارائه یک تجربه در سطح دنیای، انتظارات مسافران را بازتعریف کند.

فرودگاه بین المللی حمد بعلاوه در سال 2018 توانست عنوان پنجمین فرودگاه برتر دنیا را از Skytrax دریافت کند که نسبت به سال 2017 یک رتبه ارتقا را نشان می دهد. این فرودگاه بعلاوه تنها فرودگاهی در خاورمیانه است که توانسته در بین ده فرودگاه برتر دنیا در سال 2018 قرار بگیرد. فرودگاه بین المللی حمد برای چهار سال متوالی به عنوان بهترین فرودگاه خاورمیانه برگزیده شده است و بعلاوه برای سه سال متوالی نیز توانسته عنوان بهترین سرویس دهی کارکنان در خاورمیانه را نصیب خود کند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1982

به "تور دوحه: دیوتی فری قطر بهترین خرده فروشی فرودگاهی سال شناخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: دیوتی فری قطر بهترین خرده فروشی فرودگاهی سال شناخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید