رانیری: رُم باید به توانایی اش برای کسب سهیمه ایمان داشته باشد، می خواهم به مربیگری را ادامه دهم

به گزارش مجله روگذر، سرمربی جالوروسی پس از کسب پیروزی خانگی مقابل رم به شاگردانش برای ادامه کوشش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امید داد.

رانیری: رُم باید به توانایی اش برای کسب سهیمه ایمان داشته باشد، می خواهم به مربیگری را ادامه دهم

به گزارش خبرنگاران، کلودیو رانیری در خاتمه برد 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) رم مقابل یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابت ها، شاگردانش را برای ادامه دادن به کوشش خود در دو هفته خاتمهی سری A ترغیب کرد. رم با این برد ارزشمند 62 امتیاز شد تا همچنان با تیم هایی مانند اینتر، آتالانتا و میلان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان بماند.

رانیری گفت: من راضی ام. آنتونیو میرانته با واکنش های درون دروازه ما را در بازی نگه داشت به خصوص در نیمه اول. باید باور داشته باشیم که هر چیزی ممکن است. خوب می دانیم که کسب سهمیه لیگ قهرمانان فقط به خودمان بستگی ندارد اما با این حال تمام کوشش مان را می کنیم.

رانیری در این هفته گفت که آخر فصل به دوران موقت مربیگری اش در رم خاتمه می دهد اما آیا امکان دارد که با کسب سهمیه او تصمیم خود را تغییر دهد؟ او در پاسخ به این سؤال هم گفت: من فعلاً فقط روی انجام کارم تمرکز دارم. من یک رمی هستم. با همه چیز این باشگاه آشنایی داریم. اینجا خانه من است. به تمام جهان سفر نموده ام اما رم را خانه خودم می دانم. همواره سعی می کنیم که یک نوع احترام متقابل میان من و تیم به وجود آید. ما می توانیم با هم شوخی کنیم و بخندیم اما در زمین بازی باید با تمام توان مان کوشش کنیم.

رانیری در خاتمه با این سؤال که او در خاتمه فصل آیا می خواهد نقشی مانند یک مدیر را برعهده بگیرد یا حتی به عنوان سرمربی مشترک در کنار کسی مانند دانیله دروسی (کاپیتان فعلی رم)، اذعان کرد: زمانی که رم با من تماس گرفت تا راهنمایی این تیم را (پس از اخراج اوزه بیو دی فرانچسکو) برعهده بگیرم، به من پیشنهاد سمتی را داد که بعد از خاتمه فصل در آن مشغول به کار شوم اما من آن را رد کردم. من هنوز هم یک مربی هستم و می خواهم به مربیگری ادامه دهم. با کمال میل حاضرم توهین ها و ضربات را به جان بخرم چون می خواهم به مربیگری ادامه دهم. من فکر می کنم که باشگاه می داند که چه کارهایی باید انجام دهد و الان منتظر آن است که ببینید در خاتمه فصل ما چه جایگاهی کسب می کنیم که این تصمیمش هم درست است و بعد از آن باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 280

به "رانیری: رُم باید به توانایی اش برای کسب سهیمه ایمان داشته باشد، می خواهم به مربیگری را ادامه دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری: رُم باید به توانایی اش برای کسب سهیمه ایمان داشته باشد، می خواهم به مربیگری را ادامه دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید