روبات های خبرنگار در مایکروسافت

به گزارش مجله روگذر، شماری هشدار می دهند که روبات ها ممکن است قادر به پیروی سفت و سخت از اصول و استاندارد های مرسوم در کار نباشند که این ممکن است منجر به انتشار اخبار نامناسب منجر گردد.

روبات های خبرنگار در مایکروسافت

مایکروسافت تصمیم گرفته چندین روبات را جایگزین خبرنگارانش کند. در حال حاضر گروهی مرکب از چند خبرنگار، تصمیم می گیرند چه تیتر ها و اخباری روی سایت ام اس ان، سایت اینترنتی مایکروسافت و مایکروسافت اج، مرورگر نسبتا جدید آن دیده شوند، اما از ماه ژوئیه برای کاهش هزینه ها، یک نرم افزار هوش مصنوعی دست به این کار می زند و مطالب مورد احتیاج این سایت را انتخاب خواهد نمود.

میلیون ها نفر روزانه از این سایت ها دیدن می نمایند و به این خبرنگاران گفته شده که دیگر به آن ها احتیاجی نیست. خبرنگاران برکنار شده که قراردادی بودند گفته اند به آن ها گفته شده است که این بخشی از تغییر فرایند دنیای به سمت اخبار اتوماتیک است.

شماری هشدار می دهند که روبات ها ممکن است قادر به پیروی سفت و سخت از اصول و استاندارد های مرسوم در کار نباشند که این ممکن است منجر به انتشار اخبار نامناسب منجر گردد.

شماری از شرکت های فناوری در حال آنالیز استفاده از هوش مصنوعی در روزنامه نگاری هستند و گوگل بودجه چندین طرح در این زمینه را تامین نموده است. در اتاق خبر روزنامه های مختلف در سراسر دنیا استفاده از روبات های خبرنویس سابقه دارد.

روزنامه لس آنجلس تایمز از چند سال پیش برای پوشش خبر های زلزله و اخبار جرم و جنایت در لس آنجلس از چنین روبات هایی استفاده نموده است.

منبع: فرادید
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1092

به "روبات های خبرنگار در مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات های خبرنگار در مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید