رونمایی از اولین پوستر فیلم باغ های زردآلو

به گزارش مجله روگذر، خبرگزاری مهر: پوستر فیلم سینمایی باغ های زردآلو به کارگردانی پوریا حیدری اوره در آستانه نمایش فیلم در جشنواره مونترال کانادا رونمایی شد.

رونمایی از اولین پوستر فیلم باغ های زردآلو

باغ های زردآلو اولین ساخته پوریا حیدری اوره است که در سکوت خبری به صورت مشترک بین ایران و ارمنستان ساخته شده و پوستر فیلم را بهداد صالحی طراحی نموده است.

پیش فراوری باغ های زردآلو تابستان سال گذشته در ارمنستان شروع شد و بیش از 90 درصد در ارمنستان و بخشی در ایران فیلمبرداری شد و در ادامه تدوین و صداگذاری نیز در ایران صورت گرفته است.

فیلم به سه زبان ایرانی، ارمنی و انگلیسی ساخته شده است و بازیگران ترکیبی از چهره های مطرح ارمنستان و سه بازیگر ایرانی هستند که می توان به پدرام انصاری، ناربه وارتان، سامول سرکیسیان، هوهانس آزویان، آزاده اسماعیل خانی، آرایک سرگیسیان، الیسون گنگی و مارو هاکوبیان به عنوان بازیگران فیلم اشاره نمود.

باغ های زردآلو موضوعی اجتماعی دارد و داستان زندگی آرام جوان ایرانی ارمنی که از کودکی و پس از مهاجرت از ایران ساکن آمریکا بوده است و برای خواستگاری از دختری مورد علاقه اش برای اولین بار وارد ارمنستان می گردد، را روایت می نماید.

جشنواره فیلم مونترال 4 تا 15 شهریور در کانادا برگزار می گردد و باغ های زردآلو به عنوان اولین حضور بین المللی اش به این جشنواره راه یافته است و اکران آن به زودی در ایران و ارمنستان شروع خواهد شد.

عوامل و دست اندرکاران باغ های زردآلو عبارتند از نویسنده و کارگردان پوریا حیدری اوره، مدیرفیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: سعید بجنوردی، گریم: محمود اسمانی، آهنگساز: گارگین آراکلیان، طراح صحنه: موسس هایک تادوسیان، طراح لباس: گلنارا گابریلیان، مدیرفراوری: آرمین حق شنو، جلوه های ویژه میدانی: علی منصوری، عکاس: آزاد امین رشتی، تصحیح رنگ: کامران سحرخیز، مدیر رسانه ای: منصوره بسمل، طراح پوستر و مواد تبلیغاتی: بهداد صالحی، دستیاران کارگردان آنا بیاتیان و لیلیت آبوویان، تهیه کنندگان علی صدرایی و پوریا حیدری اوره.

منبع: برترین ها
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 623

به "رونمایی از اولین پوستر فیلم باغ های زردآلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین پوستر فیلم باغ های زردآلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید