عذرخواهی سرمربی آمریکا در مورد مسائل ویزای ایران

به گزارش مجله روگذر، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در واکنش به مسائل صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران برای سفر به این کشور، گفت: واقعا ناراحت هستم، متاسفم و بابت این شرایط عذرخواهی می کنم.

عذرخواهی سرمربی آمریکا در مورد مسائل ویزای ایران

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود از هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت 18 امروز (آدینه) مقابل تیم ملی والیبال آمریکا نهاده شد و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص این مسابقه گفت: هر دو تیم والیبال با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و مسابقه بسیار نزدیکی بود. سرویس های خوب کلید پیروزی آمریکا در این مسابقه بود که از آن بهره بردیم و سیستم تقسیم توپ و پاس ایران را با مسائلی رو به رو کردیم و این تفاوت دو تیم در این ملاقات بود.

جان اسپرا به مسائل صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت ها نیز واکنش نشان داد و گفت: واقعا نا امید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می خواهد برترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می کنم.

او ادامه داد: کاملا منطقی و قابل درک است که تیم ملی والیبال ایران می خواهد به طور کامل اعضای تیم خود را به همراه داشته باشد. من از این موضوع متاسف هستم. از جزئیات این مشکل بی خبر هستم. نمی دانم چه کسی مسئول عدم صدور ویزا است.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص ریجکت شدن محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی اضافه کرد: به عنوان یک سرمربی وقتی سه ستاره تیمم ویزا دریافت نکنند، بسیار عصبی و درمانده می شوم. این موضوع خیلی پیچیده است و شرایط را درک می کنم. شما احساسات را درون زمین می توانستید ببینید. از بابت این موضوع عذرخواهی می کنم.

مردان والیبال ایران ساعت 18:30 دقیقه روز شنبه سوم تیرماه در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت ها به مصاف هلند میزبان این رقابت ها می روند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2308

به "عذرخواهی سرمربی آمریکا در مورد مسائل ویزای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی سرمربی آمریکا در مورد مسائل ویزای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید