فاز 2مجتمع پرورش ماهیان گرمابی کارون تا سال 1403 تکمیل می گردد

به گزارش مجله روگذر، مدیرکل شیلات خوزستان گفت: فاز دوم مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان کارون تا سال 1403 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

فاز 2مجتمع پرورش ماهیان گرمابی کارون تا سال 1403 تکمیل می گردد

فتح الله ابوعلی بعد از ظهر امروز یکشنبه در مراسم افتتاح کانال های آب رسان فرعی فاز 2 مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان در شهرستان کارون بیان نمود: فاز اول طرح مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان در دهه هشتاد به بهره برداری رسید و فاز دوم در دهه 90 با واگذاری ها آغاز شد که این طرح به علت بعضی مسائل تا به امروز به بهره برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته با حمایت مسئولان استانی به ویژه استاندار خوزستان و معاون مالی او و بعلاوه مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس و با تأمین اعتبارات و تسهیلات عمرانی روند کار به سمت اجرایی و عملیاتی شدن این پروژه پیش رفته است .

ابوعلی در ادامه اندازه تولیدات ماهیان گرمابی در فاز 2 این مجتمع را 16 هزار و 500 تن در سال گفت و گفت: زیرساخت های این مجتمع تا سال آینده تکمیل و برای 5 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می گردد.

مدیرکل شیلات خوزستان بیان نمود: دو کانال فرعی آب رسان این طرح که جزو زیرساخت هاست با هزینه پرورش دهندگان و سرمایه گذاران احداث شده و معادل 50 درصد کل سطح فاز دوم طرح آزادگان است.

وی با اشاره به مدت زمان تکمیل مزارع مجتمع گفت: با حمایت بنیاد برکت تسهیلات لازم برای احداث مزارع تأمین شده و سال 1403 فاز دوم مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان کارون تکمیل و به بهره برداری می رسد.

یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس، رضا فتوحی معاون مالی استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان کارون و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2200

به "فاز 2مجتمع پرورش ماهیان گرمابی کارون تا سال 1403 تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز 2مجتمع پرورش ماهیان گرمابی کارون تا سال 1403 تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید