قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو در کرمانشاه، قاتل دستگیر شد

به گزارش مجله روگذر، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری قاتل متواری توسط پلیس آگاهی خبر داد که سال گذشته جوان 29 ساله ای را به خاطر سبقت خطرناک از وی به قتل رسانده بود.

قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو در کرمانشاه، قاتل دستگیر شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: پس از قتل پسر جوانی در خردادماه سال گذشته که در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه رخ داد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کاراگاهان پلیس آگاهی استان معین شد پس از آنکه مقتول 29 ساله حین رانندگی اقدام به سبقت خطرناک و نامتعارف از یک دستگاه وسیله نقلیه دیگر گرفته است اندکی بعد میان وی و راننده دیگر خودروی سواری درگیری پیش آمده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این درگیری قاتل 24 ساله به وسیله چماق، ضرباتی را به راننده ای که از وی سبقت خطرناک گرفته بود وارد و مرگ او را رقم زده بود، اضافه کرد: این فرد بلافاصله به استان های دیگر متواری می گردد.

وی گفت: تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه این فرد پس از 21 ماه فرار زمانی که به کرمانشاه باز می گردد مخفیگاه وی شناسایی می گردد.

آمویی گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و این شخص در بازپرسی ها به ارتکاب قتل اعتراف می کند.

وی در سرانجام، از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1573

به "قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو در کرمانشاه، قاتل دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو در کرمانشاه، قاتل دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید