قطع سهمیه الکل کارخانجات فراوری مواد ضدعفونی که در ایام عید تعطیل باشند

به گزارش مجله روگذر، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه فرایند فراوری و تأمین کالا های اساسی و شوینده ها بدون تعطیلی ادامه خواهد یافت، گفت: سهمیه الکل کارخانجات فراوری ژل و محلول ضدعفونی کننده که در ایام عید تعطیل باشند، قطع می گردد.

قطع سهمیه الکل کارخانجات فراوری مواد ضدعفونی که در ایام عید تعطیل باشند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه الکل نیز بدون وقفه در طول تعطیلات نوروز برای فراوری ژل و محلول ضدعفونی کننده فراوری و در اختیار کارخانجات قرار می گیرد، گفت: با توجه به تعدد کارخانجات فراوریکننده ژل و مواد ضدعفونی کننده، چنانچه هر یک از کارخانجات فراوریی این محصولات، در ایام تعطیلات به فراوریات خود مطابق با ظرفیت اعلام شده ادامه ندهند، سهمیه الکل آن ها قطع خواهد شد و به سایر کارخانجات اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: کارگاه های فراوریی ماسک و کارخانجات فراوریکننده پارچه مورد احتیاج نیز با برگزاری شیفت های ویژه در ایام تعطیلات به کار خود ادامه خواهند داد تا خللی در توزیع ماسک و لباس پزشکی ایجاد نشود.

مدرس خیابانی بیان داشت: فراوریکنندگان و کارخانجات فراوریی دوشادوش پزشکان و پرستاران که خط مقدم مبارزه و کنترل کرونا هستند، لجستیک و پشتیبانی تأمین مواد ضدعفونی کننده، الکل، ماسک و لباس پزشکی را انجام خواهند داد و تعطیلی در کار نیست.

به گفته مدرس خیابانی، بخش لجستیک اعم از تأمین و توزیع کالا های مورد احتیاج مردم بدون وقفه و در ایام تعطیلات نوروز به کار خود ادامه خواهند داد و فراوریکنندگان و توزیع کنندگان باید هم پای کادر درمانی به تأمین مایحتاج مورداحتیاج مردم بپردازند؛ پس فرایند تأمین و توزیع کالا ها و مواد ضدعفونی کننده و اقلام پزشکی، به هیچ عنوان تعطیل بردار نیست و کارخانجات حق تعطیل کردن ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 934

به "قطع سهمیه الکل کارخانجات فراوری مواد ضدعفونی که در ایام عید تعطیل باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع سهمیه الکل کارخانجات فراوری مواد ضدعفونی که در ایام عید تعطیل باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید