مدیر سابق اپل آرکید بخش موبایل پلی استیشن را هدایت خواهد کرد

به گزارش مجله روگذر، نیکولا سباستیانی (Nicola Sebastiani)، سرپرست محتوا سابق اپل آرکید به عنوان رییس بخش موبایل پلی استیشن استودیو به این شرکت پیوسته است تا مطابق با برنامه های تازه این شرکت بخش موبایل پلی استیشن را به صورت جدی به سوی جلو حرکت دهد.

مدیر سابق اپل آرکید بخش موبایل پلی استیشن را هدایت خواهد کرد

چند ماه پیش در جریان یکی از جلسه های استراتژی شرکت سونی، رییس بخش سرگرمی های تعاملی سونی یعنی جیم رایان گفت که پلی استیشن به بازار بازی های موبایل وارد می شود. در همان زمان بود که آگهی شغلی معینی برای ریاست بخش موبایل استودیو های پلی استیشن منتشر شد. در این آگهی بیان شده بود که مدیر بخش موبایل در دفاتر سن متئو یا لس آنجلس در کالیفرنیا کار خواهد کرد و مسؤول توسعه نقشه راه محصولات برای یک بازه زمانی 3 تا 5 ساله خواهد بود. اکنون بعد از چند ماه با توجه پروفایل لینکدین نیکولا سباستیانی معین شده است که چه کسی این سمت را به دست آورده است.

این انتصاب نشان می دهد که عزم سونی در این راه بسیار جدی است و در پی فردی بوده که بتواند این بخش را با جهش قابل توجهی همراه کند. نیکولا سباستیانی قبل از سمت تازهش و پیوستن به پلی استیشن، بیش از 7 سال در شرکت اپل فعالیت کرده است. ابتدا از سال 2013 به عنوان رییس مدیریت کسب وکار بازی ها برای اپ استور فعالیت خود را دنبال می کرد اما پس از مدتی در سال 2018 به عنوان رئیس بخش اپل آرکید منصوب شد و این سرویس تازه اپل را به جایگاه پیروز فعلی هدایت کرد. قبل از آن هم او تقریبا سه سال در شرکت فرانسوی یوبی سافت به عنوان مدیر محصولات دیجیتال فعالیت کرد.

فعالیت او در اپل و به خصوص در زمینه اپل آرکید بسیار پیروزیت آمیز بوده است. همین موضوع کنجکاوی ما را برمی انگیزد که او بخش موبایل پلی استیشن را به چه مسیری هدایت خواهد کرد.

در سخنرانی چند ماه پیش، جیم رایان بیان کرده بود: ما به این فکر می کردیم که بازیکنان چگونه از محتوایی که خلق می کنیم لذت می برند و در آزمایش های خود برای فراهم کردن بازی ها و برنامه های بیشتر برای گوشی های همراه به منظور ارائه این محتوا به افراد بیشتر، پیروزیت های اولیه ای را به دست آورده ایم.

او در ادامه بیان کرده بود که آن ها قصد دارند بعضی از بازی های انحصاری استودیو های پلی استیشن را به گوشی های موبایل بیاورند و از این طریق طیف تازهی از مخاطبان را با آثار برجسته پلی استیشن آشنا کنند. البته، یک واقعیت بدیهی وجود دارد که لزوما جای بازی های کنسولی روی موبایل نیست و آوردن مستقیم آن جنس محتوایی که پلی استیشن برای کنسول های خود خلق می کند، نمی تواند برای گوشی های همراه کاملا متناسب باشد و در این راه باید آن آثار را با سیستم و سبک و سیاق بازی های موردپسند گیمرهایی که با گوشی های همراه بازی می کنند، سازگار کند. در این سال ها بازی های بزرگی مثل نسخه های موبایل کال آو دیوتی، پابجی یا بازی گنشین ایمپکت وجود داشته اند که توانسته اند در کنار کنسول ها و کامپیوترهای شخصی پیروزیت بسیاری را روی موبایل تجربه کنند ولی نکته مهم این است که همه این نمونه ها سازگاری مناسبی با بازار بازی های موبایل پیدا کرده اند.

جیم رایان در مصاحبه تازه ای هم دوباره تأکید کرده است که دوست دارد آینده ای را متصور شود که بازی های پلی استیشن از طریق افراد بسیار بیشتری تجربه شود. هرچند او جزئیات بیشتری را اعلام نکرده است، اما بازار بازی های موبایل یکی از این فرصت ها است که پلی استیشن بتواند مخاطبان تازهی را به سوی این بازی ها بکشاند.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1900

به "مدیر سابق اپل آرکید بخش موبایل پلی استیشن را هدایت خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق اپل آرکید بخش موبایل پلی استیشن را هدایت خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید