مرکز جامع ویروس شناسی پزشکی در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد ایجاد می گردد

به گزارش مجله روگذر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از ایجاد مرکز جامع آزمایشگاهی ویروس شناسی پزشکی این دانشگاه در واحد تهران مرکزی اطلاع داد.

مرکز جامع ویروس شناسی پزشکی در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد ایجاد می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، سومین جلسه ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و مسئولان کمیته های 10 گانه ستاد مرکزی با هدف تبیین فرایند عملیاتی مأموریت هر یک از کمیته ها برگزار گردید.

در این جلسه پس از آنالیز و نهایی سازی توضیح وظایف کمیته ها، ایجاد مرکز جامع آزمایشگاهی ویروس شناسی پزشکی استان تهران در واحد تهران مرکزی در اولویت امور نهاده شد.

آقامیری در این جلسه گفت: مسئولان تمامی کمیته های ده گانه ستاد مرکزی باید مطابق با توضیح وظایف مرتبط، برنامه ها و اقدامات اجرایی و نیازمندی های هر کمیته را احصا نموده و جهت اجرایی شدن آن ها به ستاد مرکزی ارسال نمایند.

وی اضافه کرد: در پیشبرد اهداف ستاد اجرایی مقابله با کرونا، بهره گیری از توانمندی های نیرو های داوطلب در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اعم از دانشجویان، استادان و کارمندان در حوزه های پزشکی، روانشناسی، فناوری اطلاعات، هنر و ... برای ارائه خدمات پزشکی، فراوری محتوی و یاری به سلامت جسم و روان مردم در اولویت امور این ستاد واقع شده است. از دیگر برنامه های این ستاد برنامه ریزی و ایجاد ساختار مرتبط جهت ارائه خدمات به پل ارتباطی 4030 است.

لازم به ذکر است 10 کمیته ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شامل کمیته غربالگری، کمیته تله مدیسین (پزشکی از راه دور)، کمیته تریاژ و درمان، کمیته اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی، کمیته پشتیبانی (منابع انسانی، اقتصادی و اداری)، کمیته سلامت روان، کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته خانه محور، کمیته برطرف آلودگی، کمیته روابط عمومی و مستندسازی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 915

به "مرکز جامع ویروس شناسی پزشکی در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز جامع ویروس شناسی پزشکی در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید