مطالعات نشان می دهد نگرانی زن ها برای سفر افزایش یافته است!

به گزارش مجله روگذر، امنیت سفر زن ها

اخیرا مطالعاتی درباره امنیت سفر زن ها انجام شده است که نشان می دهد نیمی از گردشگر های زن هنگام سفر کم تر از 5 سال گذشته احساس امنیت می نمایند. بر طبق این تحقیقات 45% از زنان بیشتر از گذشته به نا امنی ها فکر می نمایند، در حالی که برای ارزیابی و تصمیم به سفرهای کاری و تفریحی امنیت مهم ترین شاخص می باشد. این احساس امنیت بیشتر از همواره هنگام سفرهای تنهایی برای خانم ها ملموس می گردد. برای اطلاع از جزییات این خبر با خبرنگاران همراه شوید.

مطالعات نشان می دهد نگرانی زن ها برای سفر افزایش یافته است!

زنانی که تنها سفر می نمایند

در طی این تحقیقات معین شد که آمار زنان که تنها سفر می نمایند در دنیا رو به افزایش است اما متاسفانه گزارش های خشونت و نابسامانی های جغرافیایی در گوشه و کنار کره زمین باعث شده گردشگران زن بیش از پیش به امنیت شخصی خود در سفر اهمیت دهند. Rhonda Sloan مدیر بازاریابی AIG (American International Group) گفته است که به عنوان یک مدافع امنیت سفر زن ها و به عنوان یکی از اهداف این شرکت که بالا بردن آگاهی عموم است ما در قبال ایجاد شرایط راحت و امن برای زنانی که ممکن است نگرانی های خاصی هنگام سفر داشته باشند احساس مسئولیت می کنیم. برای انجام این کار آن ها از لوازم طراحی شده برای بالا بردن آگاهی، هشدار و اعتماد به نفس مسافران یاری می گیرند.

در مطالعه بر روی امنیت سفر زن ها بعلاوه معین شد که اگر چه بسیاری از افراد در حال حاضر از آگاهی بالایی در این ضمینه برخوردار هستند اما در این صنعت هنوز فرصت های زیادی برای بالا بردن آگاهی و استفاده از منابع برای یاری به امنیت شخصی و پایین آوردن ریسک سفر وجود دارند تا افراد بتوانند سفرهای ایمن ترین را تجربه نمایند.

آمارهای AIG نشان می دهد که 63 درصد از خانم ها در طول سفر همواره یا مرتب به امنیت سفرشان فکر می نمایند و این دغدغه بزرگ می تواند مانع از داشتن سفری آرامش بخش برایشان بگردد، به نحوی که به جای استرحت و آرامش بیشتر به فکر چنین مسائلی هستند. در واقع می توان گفت امنیت مقصد سفر مهم ترین فاکتور در تصمیم گیری خانم ها برای سفر است. 84 درصد جامعه آماری که به سفرهای کاری رفته بودند اعلام کردند که کارفرما در این سفر برایشان نکات ایمنی سفر را فراهم نکرده بوده است و یا این که آن ها اصلا از وجود چنین امکاناتی آگاهی نداشته اند.

برای کاهش ریسک خطراتی که ممکن است خانم ها در حین سفر با آن روبرو شوند به همه توصیه می گردد که قبل از این که تصمیم به سفر بگیرند راجع به مقصدشان جست و جو نمایند و با قانون های محلی منطقه آشنا شوند. درباره اخلاق و قوانین و رسومات مردم تحقیق نمایند تا بتوانند در شرایط بحرانی به سرعت تصمیم گیری نمایند. در ادامه بعضی دیگر از آمارهای مرتبط را آنالیز می کنیم.

93% از خانم ها نگران دزدی در منطقه ها شلوغ و جیب بری یا کیف قاپی هستند.

86% نگران گم شدن کارت اعتباری خود هستند.

63% به دزدیده شدن مدارک شناسایی خود فکر می نمایند.

62% نگران کلاهبرداری در تاکسی هستند.

جالب است بدانید که مهم ترین اقدامی که برای امنیت سفر زن ها انجام می گردد:

93% از خانم ها برای بالای بردن امنیت خود در طول سفر و یا قبل از آن ها برنامه سفرشان را با یکی از دوستان و یا اعضای خانواده خود به اشتراک می گذارند.

87% از آن ها قبل از سفر بیمه مسافرتی خریداری می نمایند و داروهای لازم و ضرویی را با خود می برند.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2077

به "مطالعات نشان می دهد نگرانی زن ها برای سفر افزایش یافته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعات نشان می دهد نگرانی زن ها برای سفر افزایش یافته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید