مقاله: کابردهای سنگ گرانیت در ساختمان چیست؟

به گزارش مجله روگذر، یکی از دلایلی که از آن به اسم مصالح ساختمانی استفاده می گردد این موضوع می باشد. از سنگ گرانیت در آزمایشکاه ها استفاده شده است چراکه این سنگ در مقابل خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

مقاله: کابردهای سنگ گرانیت در ساختمان چیست؟

شکل گرفتن این سنگ از سرد شدن توده های مذاب می باشد و به گونه ای می توان آن را سمبل سختی، مقاومت و دوام دانست. این سنگ در رنگ های سفید، خاکستری، سبز، مشکی و قرمز دیده می گردد. گفتنی است که گرانیتها نسبت به سنگ های آهکی سخت تر اما یکنواخت تر می باشند.

سنگ های گرانیت اغلب در فضاهای باز مانند نمای ساختمان، پله ها،حیاط منازل، سنگفرش خیابان ها، پیاده روها و محوطه ها و بعلاوه جهت پیشخوان آشپزخانه، کاشی کف،پلکان، استخر و سونا و بسیاری از مواردی که جنبه تزئینی دارد استفاده می گردد. قطعات گرانیت می تواند دارای سطح ناهموار باشد و یا تمام سطوح آن پرداخت شده باشد.

سنگفرش های گرانیتی برای یک جاده باریک رنگین و یا حیاط منازل کاربرد دارد. گرانیت بیشتر در پیاده رو خیابان ها استفاده می گردد که بسیار بادوام هستند. این سنگ ها ظاهر تزئینی زیبایی به وجود می آورد. ترکیب سنگ های طبیعی رنگارنگ با طراحی هنرمندانه و تخصصی نتیجه منحصر بفرد و بادوامی را ایجاد می کند.

منبع مقاله: کابردهای سنگ گرانیت در ساختمان چیست؟

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1891

به "مقاله: کابردهای سنگ گرانیت در ساختمان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کابردهای سنگ گرانیت در ساختمان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید