مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید

به گزارش مجله روگذر، فیلم خانه خنجرهای پران بر مرکز یک روایت عاشقانه سر و شکل می یابد؛ روایتی عاشقانه که به شکل مداومی در معرض تبدیل شدن به یک تراژدی است. با وجود قدرت بخش عاشقانه باید اعتراف کرد که کارگردان وجوه اکشن فیلم را هم نادیده نگرفته است؛ برای مثال می توان به صحنه های شگفت انگیزی اشاره نمود که در جنگل اتفاق می افتند. در این صحنه ها تاثیر فیلم برداری بسیار خوب اثر نیز چشمگیر است.

مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید

در این جنگ ها دودمان چین به 6 قملرو دیگر حمله می نماید تا به امپراتوری دست یابد؛ به همین دلیل هم تعدادی قاتل قصد ترور پادشاه این کشور را دارند. پادشاه در پاسخ برای سر قاتلین جایزه معین می نماید. یک قاتل ادعا می نماید تمام قاتل های دیگر را کشته و اسلحه های آن ها را به عنوان نشانه با خود آورده است. پادشاه از او می خواهد که داستان شکار آن قاتلان را بازگو کند و فیلم به این شکل روایت خود را جلو می برد.

تمرین ها در معبد بسیار سخت گیرانه اند و سان ته برای کامل کردن تکنیک و به نهایت رساندن سرعتش باید 35 سطح مختلف را پشت سر بگذارد. در حالی که او در حال تکمیل تمرین هایش است معبد او را به شکلی مخفیانه تبعید می نماید تا این امکان در اختیارش قرار گیرد که به مردم در مبارزه با سرکوب گران یاری کند.

جت لی و دانی ین نیز با حضور موثر در تعداد قابل توجهی صحنه اکشن از جمله سایر عوامل پیروزیت زای این اثر سینمایی بودند؛ به گواه بعضی کارشناسان صحنه انتهای این فیلم بهترین صحنه کل کارنامه کاری جت لی است.

منبع مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1894

به "مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید