موافقت لمپارد و دستیارانش با کاهش دستمزدشان برای یاری به چلسی

به گزارش مجله روگذر، سرمربی و ستاره پیشین خط میانی تیم فوتبال چلسی حاضر شده است از بخشی از حقوقش بگذرد تا در شرایط فعلی فشار کمتری به این باشگاه وارد گردد.

موافقت لمپارد و دستیارانش با کاهش دستمزدشان برای یاری به چلسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، در حالی که هنوز بازیکنان تیم فوتبال چلسی به کاهش 10 درصدی حقوق شان برای یاری به باشگاه رضایت نداده اند، سرمربی آنها فرانک لمپارد به مدیران باشگاه اجازه داد که از حقوق او کسر نمایند.

در پی شیوع گسترده کرونا در نقاط مختلف جهان، بیشتر رویدادهای ورزشی تعلیق یا به طور کلی لغو شده اند. لیگ برتر فوتبال انگلیس هم از این قاعده مستثنی نبوده و به دنبال از دست دادن درآمدهای حاصل از بلیت فروشی و حق پخش تلویزیونی تیم های این کشور محتمل فشارهای اقتصادی سنگینی شده اند.

یکی از راه های جبران این ضررها، درخواست از بازیکنان برای موافقت با کاهش درصدی از حقوق شان بوده که بازیکنان بعضی از تیم های اروپایی با این موضوع موافقت نموده اند و بعضی دیگر مانند چلسی هنوز در حال چانه زنی در خصوص میزان کسر حقوق هستند. در این میان اما هافبک انگلیسی سابق آبی های لندن پیشقدم شده و آمادگی خود را برای کاهش حقوق خودش و دستیارانش شامل جودی موری، جو ادواردز و هیلاریو اعلام نموده است که این اتفاق احتمالاً منجر به کسر 25 درصد از دستمزد کادر فنی تیم خواهد شد.

در خصوص بازیکنان تیم اما داستان ظاهراً متفاوت است و مدیر اجرایی باشگاه از آنها خواسته که قید 30 درصد از حقوق شان را بزنند که این پیشنهاد مورد موافقت آنها واقع نشده و به همین دلیل مذاکرات برای رسیدن به رقمی که دو طرف در خصوص آن رضایت داشته باشند، ادامه دارد.

لمپارد که در حال حاضر سالانه چهار میلیون پوند حقوق می گیرد، تابستان سال گذشته راهنمایی تیم سابقش را برعهده گرفت و جانشین مائوریتزیو ساری شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1035

به "موافقت لمپارد و دستیارانش با کاهش دستمزدشان برای یاری به چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت لمپارد و دستیارانش با کاهش دستمزدشان برای یاری به چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید