مورینیو: بازیکنانم انگیزه&zwnjای برای لیگ اروپا ندارند

به گزارش مجله روگذر، سرمربی تاتنهام با اعلام این که بازیکنان انگیزه ای برای لیگ اروپا ندارند عنوان نمود که قطعی شدن صعود تیمش به مرحله حذفی عظیم ترین دستاورد بود.

مورینیو: بازیکنانم انگیزه&zwnjای برای لیگ اروپا ندارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی تلگراف، تاتنهام در خانه لاسک به میدان رفت و در حالی که تا اواخر بازی از حریف پیش بود گل تساوی را دریافت کرد و این ملاقات با تساوی 3 بر 3 به خاتمه رسید. گرت بیل از روی نقطه پنالتی، سون هیونگ مین و دله الی برای تاتنهام گلزنی کردند.

ژوزه مورینیو بعد از این ملاقات گفت: من قبلا می دانستم که انگیزه همه بازیکنان برای صعود از مرحله گروهی لیگ اروپا یکسان نیست و خیلی ها انگیزه کافی ندارند. با این حال، بعضی از بازیکنان برای ما مهم هستند و در هر شرایطی شما برای تعادل تیم باید چندین بازیکن از این دست را در زمین داشته باشید.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: نتیجه بهتر از بازی بود. نیمه دوم بهتر از نیمه اول رقم خورد. تنها نتیجه خوب مسابقه این است که به مرحله حذفی صعود کردیم و در واقع صعود تیم قطعی شد و در صورتی که در هفته خاتمهی بتوانیم آنتورپ را شکست دهیم می توانیم به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی رقابت ها شویم.

تاتنهام با 10 امتیاز دومین تیم گروه J است. لاسک، در رده سوم قرار گرفته است و 7 امتیاز دارد. اسپرز قبل از بازی با آنتورپ در لندن باید در خانه در لیگ برتر به ملاقات آرسنال برود تا بتواند صندلی خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کند. ملاقاتی که گفته می گردد هری کین را در اختیار خواهد داشت و این بازیکن می تواند تیمش را در این ملاقات همراهی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1414

به "مورینیو: بازیکنانم انگیزه&zwnjای برای لیگ اروپا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: بازیکنانم انگیزه&zwnjای برای لیگ اروپا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید