نویدکیا: ملاقات با مس یکی از سنگین ترین بازی ها در زمان سرمربیگری ام بود، بازیکنان درس بزرگی گرفتند

به گزارش مجله روگذر، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز یکی از سنگین ترین بازی های خود از زمان بر عهده دریافت سرمربیگری سپاهان را مقابل مس رفسنجان تجربه کردم.

نویدکیا: ملاقات با مس یکی از سنگین ترین بازی ها در زمان سرمربیگری ام بود، بازیکنان درس بزرگی گرفتند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: امروز یکی از سنگین ترین بازی های خود از زمان بر عهده دریافت سرمربیگری سپاهان را تجربه کردم. فکر می کنم مس ما را خیلی خوب بررسی نموده بود و بازیکنان این تیم نکات تاکتیکی را خیلی خوب در زمین پیاده می کردند. تا دقیقه 65 و 70 خوب بازی کردیم و به گل هم رسیده بودیم اما پس از آن، تیم کمی عقب تر از آن چیزی که فکر می کردم بازی کرد. پس از تعویض ها کمی سردرگم بودیم و مس در 20 دقیقه پایانی بازی بهتر بازی کرد و به گل هم رسید.

وی اضافه نمود: در وقت های اضافه مس شرایط بسیار خوبی داشت و بازیکنان این تیم کوشش می کردند بیشتر از ما بدوند و در جنگ های یک در مقابل یک شرکت نمایند و بازی خیلی خوبی انجام دادند. ما تا دقیقه 70 تیم خیلی خوبی بودیم و کوشش می کردیم یکدیگر را خیلی خوب در زمین پیدا نموده و موقعیت سازی کنیم اما از دقیقه 70 به بعد بازی خوبی انجام ندادیم. این بازی تجربه بزرگی برای ما بود و اینکه فوتبال تا لحظه آخر بازی ادامه دارد و حتی اگر یک قدم عقب نشینی کنیم ممکن است اتفاقی که امروز افتاد برای ما رخ دهد و حتی ممکن بود بازی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: حتی پس از گل دوم ما مس 10 نفره در عرض 2 دقیقه 2 موقعیت بسیار خوب به دست آورد و این برای تیم ما زیاد ایده آل نیست. بازی امروز تجربه خوبی بود که هنوز خیلی کار داریم و باید مسائل خود را برطرف نموده و برای بازی های آینده بهتر برنامه ریزی کنیم. از طرف دیگر بازی خوبی بود از این جهت که بازیکنان فکر ننمایند اگر روزی در اراک 6 گل به آلومینیوم زده اند می توانیم در اصفهان به هر تیمی راحت گل بزنیم چون این طور نبود. بازی با مس تجربه فوق العاده ای برای من و قطعاً برای بازیکنان بود و باید بدانیم هر تیمی قابل احترام است و ممکن است تا لحظه آخر ساختار خود را خیلی خوب حفظ کند که ممکن است برای همه تیم ها و برای ما خطرناک باشد.

نویدکیا درباره عملکرد مهدی کیانی که پس از جدایی از سپاهان به مس رفسنجان پیوست، گفت: مهدی بازیکن تیم حریف است و نباید زیاد درباره او صحبت کنم. مهدی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در 2 سال گذشته بود. درباره جدایی او صحبت کردم. کمی اختلاف سلیقه وجود داشت و ایشان از تیم جدا شد. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همان طور که به سپاهان یاری کرد بتواند به مس هم یاری کند؛ همان طور که امروز این کار را انجام داد.

وی در پاسخ به اینکه موقعیت سوزی های زیاد سپاهان مربوط به کیفیت تیم حریف بود یا عدم تمرکز بازیکنان سپاهان بیان نمود: هر دو می توانست باشد. این موضوع هم کیفیت مس را نشان داد که یکی از باثبات ترین تیم های لیگ برتر است که کوشش می نماید از دقیقه یک تا دقیقه پایانی بازی ساختار تاکتیکی، هجومی و دفاعی خود را حفظ کند و هر اتفاقی در بازی بیفتد این ساختار را حفظ می نماید و می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. از طرف دیگر شاید موقعیت سوزی ما به برد 6 گله هفته گذشته برمی گشت و بازیکنان فکر می کردند می توانند هر تیمی را به راحتی ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دفاعی بازی کردن و افت تیمش پس از تعویض ها توضیح داد: فکر می کنم زمانی که تعویض ها را انجام دادیم نوعی سردرگمی در تیم به وجود آمد که مقصر من هستم و من باید این مسائل را برطرف کنم چون تغییراتی که انجام می دهیم برای این است که تیم شرایط بهتری پیدا کند. درست است که در 20 دقیقه آخر بازی کمی سردرگم بودیم اما گل دوم روی پاس ترکمان و ضربه ولسیانی به دست آمد که هر دو بازیکن تعویضی بودند اما قبول دارم که از دقیقه 70 به بعد ساختاری که باید داشته باشیم را نداشتیم و باید این مشکل را با همراهی همکارانم برطرف کنیم.

نویدکیا درباره همراهی طرفداران سپاهان با کاروان این تیم تا استادیوم نقش دنیا گفت: امروز همراهی طرفداران بسیار بیشتر از قبل بود و نزدیک به یک ساعت و 5 دقیقه در راستای که 25 دقیقه ای طی می کنیم بودیم و به دلیل توقف های زیاد اتوبوس دو بازیکن تیم دچار حالت تهوع شدند. فکر می کنم این همراهی دارد کمی زیاد از حد می گردد. نمی توانم به طرفداران بگویم نیایند ولی تیم نباید با استرس به استادیوم برسد که بازیکنان بخواهند با عجله لباس عوض نمایند و با عجله برای گرم کردن به زمین بروند. استرس بیش از حدی را تحمل می کنیم و با این موضوع مشکل داریم، نه تنها به خاطر اینکه دیر می رسیم بلکه نگران موتورسوارانی هستیم که اتوبوس تیم را همراهی می نمایند. از طرفداران صمیمانه، برادرانه و محبت آمیز درخواست می کنم یا مقابل هتل محبت خود را به تیم نشان دهند و اجازه دهند اتوبوس برود و یا در کنار استادیوم صبر نمایند تا اتوبوس تیم برسد و 5 دقیقه برای ابراز محبت و علاقه و شادی آنها توقف می کنیم.

وی اضافه نمود: این موضوع استرس زیادی به ما و بازیکنان وارد می نماید و یک ساعت و 5 دقیقه در راستا بودن زیاد است و امیدوارم طرفداران برنامه ریزی درستی انجام دهند تا به این مشکل برنخوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام نمود: طرفداران سپاهان باید این واقعیت را بدانند که فوتبال این نیست که اگر یک روز 6 گل زدیم در تمام بازی ها از این اتفاقات می افتد. داریم کم کم راستا خود را طی می کنیم، مسائلی هم داریم که باید یکی یکی آنها را برطرف کنیم. به بازیکنان هم می گویم بازی امروز تجربه فوق العاده ای برای آنها بود و تا لحظه آخر باید از مسائل تاکتیکی تیم مراقبت نمایند و اگر فکر نمایند چون جلو هستیم بازی را می بریم همین اتفاقی که امروز رخ داد پیش می آید و ممکن است حاصل زحمات یک سال خود را به خاطر یک اشتباه از دست بدهیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1579

به "نویدکیا: ملاقات با مس یکی از سنگین ترین بازی ها در زمان سرمربیگری ام بود، بازیکنان درس بزرگی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: ملاقات با مس یکی از سنگین ترین بازی ها در زمان سرمربیگری ام بود، بازیکنان درس بزرگی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید