هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمادگی برای روبرو با حوادث، مخاطرات و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، اصل خدمت در جمعیت هلال احمر است.

هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی

سید قاسم موسوی صبح امروز (اول فروردین) در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان، اظهار کرد: هدف از برقراری این گونه ارتباط ها، ایجاد انگیزه بیشتر، ارتقای خدمات امدادگران و نجات گران فعال و تلاشگر هلال احمر در جاده های استان است.

وی با بیان اینکه امدادگران و نجات گران در جمعیت هلال احمر استان زنجان مایه افتخار این مجموعه هستند، تاکید کرد: تلاش های شبانه روزی نجات گران و امدادگران هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و کمک به درراه ماندگان ناشی از برف و کولاک اخیر جاده های استان قابل تقدیر است.

موسوی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر محل خدمت برای هم وطنان متاثر از حوادث و مخاطرات و خانواده های کم برخوردار است، شرح داد: با تلاش های بی منت همه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، هلال احمر استان از جایگاه ویژه ای نزد هم وطنان برخوردار است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با یادآوری اینکه اصل خدمت در این جمعیت، آماده بودن برای مقابله با حوادث است، متذکر شد: آمادگی همیشگی در هر ساعت از شبانه روز برای مواجهه و ارائه خدمات در مخاطرات، حوادث احتمالی و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، ضروری است.

موسوی شرح داد: باید تلاش کنیم تا تلاش ها و خدماتی که برای هم وطنان ارائه می کنیم بهتر از روز قبل باشد و به خدمات مطلوب و رضایت بخش افتخار کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با یادآوری این مطلب که در طرح خدمات نوروزی امسال، 19 پایگاه امداد و نجات جاده ای و اکیپ های امدادی فعال است، اضافه نمود: از این تعداد 10 پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای، 8 اکیپ امدادی پشتیبان و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال و در طرح خدمات نوروز خدمات پاسخ گوی حوادث احتمالی هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح 335 نیروی امدادگر به صورت شبانه روزی برای هم وطنان در حوادث احتمالی خدمات می دهند، تاکید کرد: از این تعداد امدادگر، ‭250‬ نجات گر و امدادگر داوطلب و 85 نفر نیز از پرسنل مجموعه هلال احمر در سطح استان زنجان هستند.

موسوی گفت: به لحاظ ناوگان خودرویی 55 دستگاه خودرو در اختیار داریم که در هر شرایط آماده به کار هستند و برای حوادث احتمالی فعال می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1628

به "هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر زنجان آماده امدادرسانی در حوادث نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید