خاتمه عملیات هرس و بازپیرایی بیش از 63 هزار درخت در منطقه 20

به گزارش مجله روگذر، خبرگزاری خبرنگاران- در آستانه فصل جوانه زنی درختان، عملیات هرس و بازپیرایی بیش از 63 هزار درخت در بزرگراه ها، معابر و بوستان های منطقه 20به سرانجام رسید.

خاتمه عملیات هرس و بازپیرایی بیش از 63 هزار درخت در منطقه 20

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از قرچک، محمدرضا بیانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب گفت:عملیات هرس و بازپیرائی درختان با توجه به متوقف شدن جریان شیره نباتی در فصل زمستان آغاز شد و در آستانه فصل بهار و رویش درختان، بازپیرائی و هرس 63 هزار درخت از جمله توت، نارون و سایر گونه ها به پایان رسید.

وی گفت: هرس درختان با هدف حذف شاخه های آفت زده ، خشکه زنی و سبک کردن شاخه های درختان برای تحمل وزن ناشی از بارش برف احتمالی و همچنین جریان بهتر هوا در میان شاخ و برگ ها و رسیدن نور کافی به درختان در زمستان انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 با اشاره به اجرای عملیات به زراعی جنگل کاری ها افزود: عملیات به زراعی در جنگل کاری های داخل محدوده جنوب تهران با مساحت بیش از 217 هکتار اجرا شده است.

بیانی با بیان اینکه عملیات به زراعی شامل کند و کوب، علف زنی، ترمیم تشتک و توزیع کود گرانول است افزود: جنگل های زیتون،هفت دستگاه،آهن مکان،توتستان،شرکت واحد، سروستان،آلاله،جهان آرا، شهدای گمنام از جمله جنگل هایی است که عملیات به زراعی در آنها اجرا شده است.

پایانی پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2079

به "خاتمه عملیات هرس و بازپیرایی بیش از 63 هزار درخت در منطقه 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه عملیات هرس و بازپیرایی بیش از 63 هزار درخت در منطقه 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید