پله، مسی را به رونالدو و نیمار ترجیح داد، یک ایتالیایی، سرسخت ترین رقیب اسطوره سلسائو

به گزارش مجله روگذر، اسطوره فوتبال برزیل در مصاحبه ای ستاره تیم ملی آرژانتین را به هموطن خود و همتای پرتغالی او در یوونتوس ترجیح داد.

پله، مسی را به رونالدو و نیمار ترجیح داد، یک ایتالیایی، سرسخت ترین رقیب اسطوره سلسائو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا به مناسبت پنجاهمین سالگرد به ثمر رسید هزارمین گل دوران بازیگری پله، گلی که برای تیم سانتوس مقابل واسکوداگاما در استادیوم ماراکانا به ثمر رساند، مصاحبه ای با اسطوره 79 ساله فوتبال برزیل انجام داده است.

پله که اخیراً دچار مسائل کلیوی و عفونت مجاری ادراری شده و یک عمل جراحی هم در ناحیه لگن داشته است، درباره وضعیت خود گفت: اگرچه من هنوز کمی درد دارم اما در کل حالم خوب است با این حال به نظر می رسد که خدا از من می خواهد صورتحسابم را بپردازم.

پله در بخش دیگری از مصاحبه خود، سرسخت ترین بازیکنی که مقابل او بازی نموده است، هم گفت: جووانی تراپاتونی سرسخت ترین و بهترین مدافعی بوده که من تا به حال روبه روی او بازی نموده ام. او خستگی ناپذیر و دقیق بود. او مثل مدافعان انگلیسی و آرژانتینی نبود که شمار خطاهایی که روی من انجام دادند از دستم خارج شده است.

پله در نهایت در پاسخ به این سؤال که از میان سه بازیکن برتر حال حاضر فوتبال جهان، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار، دوست داشت در کنار کدامیک بازی می کرد، گفت: لیونل مسی. بعد از او نیمار و سپس کریستیانو رونالدو.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 586

به "پله، مسی را به رونالدو و نیمار ترجیح داد، یک ایتالیایی، سرسخت ترین رقیب اسطوره سلسائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پله، مسی را به رونالدو و نیمار ترجیح داد، یک ایتالیایی، سرسخت ترین رقیب اسطوره سلسائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید