چیدمان شیک خانه با ترتیب منظم وسایل و دکوری های لوکس

به گزارش مجله روگذر، به همان مقدار که چیدمان خانه های کوچک سخت است، خانه های عظیم هم برای ایجاد تعادلی مناسب در دکوراسیون، نیازمند چینشی دقیق هستند که رسیدن به آن اندکی چالش برانگیز است. چیدمان شیک خانه تا حدود زیادی به نوع و سبک وسایلی که انتخاب می کنید بستگی دارد؛ البته نباید فراموش کرد که این وسایل باید مطابق با فضای موجود در خانه انتخاب شوند. آپارتمانی که در این مطلب قصد معرفی آنرا دارم، 300 متر مربع مساحت دارد و از این لحاظ خانه عظیمی محسوب می گردد اما مالک توانسته با ایجاد چیدمانی دقیق و اصولی، فضای گرم و صمیمی را در منزل ایجاد کند طوریکه مهمانان و بینندگان، از بودن در فضا هیچگونه احساس ناراحتی و غریبانه ای نداشته باشند و خود را در محیط پذیرفته شده احساس نمایند.

چیدمان شیک خانه با ترتیب منظم وسایل و دکوری های لوکس

چیدمان شیک خانه گاهی بعضی افراد را در بعضی مراحل دچار سردرگمی می نماید به این معنا که تصور می نمایند چیدمان زیبا و مناسب فقط مختص فضای بیرونی و آنجایی که بیشتر در جلوی چشم دیگران است و برای فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و حمام و اتاق خواب ها شاید خیلی اهمیت نداشته باشد! در واقع چیدمان زیبا و مناسب در خانه می بایستی از همان بدو ورود به منزل و درب ورودی شروع شده و در تمامی زوایا و بخش ها دیده گردد. راهروها، هال-پذیرایی، اتاق نشیمن، تراس و بالکن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و سایر نقاط خانه را باید با چنین چیدمان دقیق و مناسبی زیبا کرد. فقط کافیست یکی از این قسمتها مثلاً آشپزخانه را به صورتی غیرحرفه ای و بد چیدمان کنید، به سبب نوع طراحی و معماری منازل امروز چنین اشتباهی می تواند بر روی دکوراسیون و چیدمان کل منزل تاثیر منفی بگذارد.

در این خانه سیصد متری عظیم و جادار می توان هر وسیله ای را جا داد از مبلمان بسیار عظیم و البته متعدد، میزغذاخوری عظیم، تخت هایی زیبا و خلاصه هر چیزی که دوست داشته باشید. صاحبخانه سعی نموده از تمامی این وسایل به خوبی و در تعداد مناسب استفاده نموده اما فضا را بی علت شلوغ و درهم ریخته نکند. اگر به تصاویر متعددی که از بخش های مختلف این خانه لوکس در انتهای مطلب درج نموده ایم توجه نمایید کاملاً تعیین است که با منزلی بسیار مرتب، کامل از نظر امکانات و تمامی وسایل زندگی و البته بسیار هنرمندانه در چیدمان شیک خانه روبرو هستیم.

میز غذاخوری بسیار عظیم به رنگ روشن همراه با لوستری زیبا و مجذوب کننده در بالا، در کنار یکدست مبلمان به رنگ قهوه ای بسیار باکلاس. بعلاوه وجود پنجره هایی بسیار عظیم و ورود نور طبیعی سبب مجذوب کنندهیت بیشتر خانه و چیدمان حرفه ای آن شده است.

از هر زاویه ای به چیدمان شیک خانه نگاه کنیم همه چیز مناسب و دوست داشتنی ست؛ آشپزخانه، اتاق خواب ها، اتاق نشیمن با نورگیر بسیار عالی، کتابخانه ای عظیم بر روی دیوار، شلف هایی مجذوب کننده و خوشرنگ، تخت هایی عظیم و مناسب، نورپردازی بسیار استادانه در تمامی بخش های خانه و… . اینجا با یک منزل بسیار عظیم و زیبا همراه با چیدمانی حرفه ای روبرو هستیم.

رنگ غالب در دکوراسیون این خانه سفید شیری است که با مبلمانی به سبک معاصر و امروزی تزیین شده. همین دو ویژگی نشان دهنده این موضوع است که هدف اصلی طراح، ایجاد فضایی آرامش بخش و دلباز به سبک مدرن بوده است. چیدمان خانه شاید نسبت به سایر خانه های 300 متری بسیار خلوت باشد که البته همین موضوع این خانه را شاخص می نماید، دوری از وسایل زیاد که بیشتر خانه را بهم ریخته و محدود نشان می دهد، و معمولا خرج زیادی بروی دست خانه دارها می گذارد، فضایی به مراتب زیباتر و صد البته سودمندتر ایجاد نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1840

به "چیدمان شیک خانه با ترتیب منظم وسایل و دکوری های لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان شیک خانه با ترتیب منظم وسایل و دکوری های لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید