کنعانی زادگان: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد برای 10 سال قرارداد سفید امضا می کنم، پیشنهادی از تراکتور ندارم

به گزارش مجله روگذر، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بیان نمود، پیشنهادی از باشگاه تراکتور تبریز برای فصل پیش رو دریافت نکرده است.

کنعانی زادگان: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد برای 10 سال قرارداد سفید امضا می کنم، پیشنهادی از تراکتور ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که عصر امروز به دفتر باشگاه رفته بود، در جمع خبرنگاران گفت: من هیچ مسئله ای ندارم و با باشگاه قرارداد دارم. من به خانه ام آمده و با مدیر باشگاه صحبت کردم. البته نمی توانم همه حرف های مان را به زبان بیاورم. بالاخره بندهایی در قراردادمان وجود دارد و درباره دریافت درصدی از قراردادمان صحبت کردیم.

وی ادامه داد: من در پرسپولیس هستم و اصلاً به جای دیگری فکر نمی کنم. اگر پرسپولیس بخواهد برای 10 سال دیگر هم قرارداد سفید امضا می کنم. برای من افتخار است که پولی نگیرم و حتی یک پولی به باشگاه بدهم تا پیراهن تیم ملی را برتن کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از تراکتور پیشنهاد دارد، بیان نمود: نه، اصلاً پیشنهادی از تراکتور ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1252

به "کنعانی زادگان: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد برای 10 سال قرارداد سفید امضا می کنم، پیشنهادی از تراکتور ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد برای 10 سال قرارداد سفید امضا می کنم، پیشنهادی از تراکتور ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید