گیشه خالی میدان های لندن، فیلمی که پیش از اکران باخت

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم میدان های لندن با بازی امبر هرد که مدت ها اکران آن به تاخیر افتاده بود به فروش فاجعه بار 163 هزار دلار از 613 سالن سینما دست پیدا کرد.

گیشه خالی میدان های لندن، فیلمی که پیش از اکران باخت

با توجه به آمار سایت Box Office Mojo این فیلم در میان فیلم هایی که در هفته اول در 600 سالن سینما و یا بیش تر اکران شده اند پس از فیلم آمریکایی سربلند محصول 2008 صندلی بدترین میزان فروش افتتاحیه تاریخ سینما را از آن خود کرد؛ فروش افتتاحیه فیلم آمریکایی سربلند 96 هزار دلار بود.

البته آمار نهاییِ سرانجام هفته، دوشنبه 29 اکتبر اعلام می شود که ممکن است تا اندازه ای تغییر کند.

در ضمن این آمار از سال 1980 محاسبه شده است، از زمانی که داده های مربوط به فیلم ها در سایت Box Office Mojo ثبت شده اند.

160 هزار دلار فروش از 600 سالن سینما به این معنی است که میانگین فروش فیلم میدان های لندن در هر سالن سینما 261 دلار بوده است.

اگر متوسط قیمت بلیت در سینماهای آمریکای شمالی را حدود 10 دلار فرض کنیم در هر سینما کم تر از 30 نفر فیلم امبر هرد را مشاهده نموده اند.

در این فیلم در کنار امبر هرد، بیلی باب تورنتون، جیم استرجس و تئو جیمز حضور دارند و جانی دپ همسر سابق امبر هرد نیز نقش بسیار کوتاهی در این فیلم بازی نموده است، فیلمنامه فیلم را مارتین امیس بر اساس کتابی به همین نام نوشته و متئو کولن نیز آن را کارگردانی نموده است.

امتیاز فیلم میدان های لندن از دیدگاه منتقدان در حال حاضر در سایت راتن تومیتوز صفر است با این حال فیلم از دیدگاه مردم امتیاز خیلی خوب 83 درصد را گرفته است. البته گفته می شود نقدهای مربوط به فیلم در سایت راتن تومیتوز به نظر منتقدان پیش از اعلام نمایش فیلم در جشنواره تورنتو در سال 2015 بر می شود.

نخستین نمایش جهانی فیلمِ میدان های لندن در اصل قرار بود در سال 2015 در جشنواره فیلم تورنتو رخ دهد که بدلیل اختلافات حقوقی میان تهیه کنندگان و کولن، کارگردان فیلم این اتفاق نیفتاد.

در سال 2016 نیز تهیه کنندگان فیلم، امبر هرد ستاره فیلم را به نقض تعهدات خود متهم کردند و از او 10 میلیون دلار غرامت خواستند، این مسائل به وجود آمده بر سر فیلم موجب شد، فیلم پیش از اکران، به یک محصول شکست خورده تبدیل شود.

امبر هرد و جانی دپ در هنگام فراوری این فیلم که زمان آن پاییز 2013 بود به تازگی با یکدیگر آشنا شده بودند آن ها در سال 2015 با هم ازدواج کردند و تنها یک سال بعد، از یکدیگر جدا شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 953

به "گیشه خالی میدان های لندن، فیلمی که پیش از اکران باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیشه خالی میدان های لندن، فیلمی که پیش از اکران باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید