5 نکته مهم درباره فوروارد پیغام ها در واتساپ

به گزارش مجله روگذر، تهران (پانا) - واتساپ حساسیت زیادی روی فوروارد یا باز ارسال پیغام دارد و ویژگی هایی مانند باز ارسال شده به دفعات زیاد را برای کاهش سرعت انتشار شایعات، پیغام های وایرال و اخبار جعلی معرفی نموده است.

5 نکته مهم درباره فوروارد پیغام ها در واتساپ

به گزارش خبرنگاران، اگر پیغام ها را واتساپ فوروارد نموده باشید، ممکن است متوجه برچسب Forwarded در پیغام ها شده باشید. این اساساً به شما یاری می نماید بفهمید که آیا دوست یا عضو خانواده شما، پیغامی را که ارسال نموده، خود نوشته است یا بازارسال از شخص دیگری بوده است.

در ادامه 5 نکته مهمی که باید درباره پیغام های باز ارسال شده بدانید، آمده است.

واتساپ به شما امکان می دهد پیغامی را به حداکثر پنج گپ یا شخص باز ارسال کنید؛ بنابراین، اگر می خواهید پیغامی را برای بسیاری از کاربران ارسال کنید، مجبور خواهید بود بار ها و بار ها این کار را انجام دهید.

هنگامی که یک پیغام بار ها در واتساپ ارسال می گردد، می توان آن را فقط به یک چت (در یک زمان) ارسال کرد. به عبارت ساده تر، هنگامی که یک پیغام به وسیله زنجیره ای از پنج یا چند چت ارسال می گردد، به این معنی است که حداقل پنج ارسال کننده از فرستنده اصلی آن فاصله دارد؛ بنابراین، واتساپ یک نماد پیکان دوتایی و برچسب باز ارسال شده به دفعات زیاد را نشان می دهد. این پیغام ها را فقط می توان در یک زمان به یک گپ ارسال کرد.

پیغامرسان واتساپ به شما امکان می دهد رسانه ها، مکان ها یا مخاطبین را نیز ارسال کنید، بنابراین نیازی به بارگذاری مجدد آن ها ندارید.

هر پیغامی که ارسال می کنید، برچسب Forwarded را به شما و هر گیرنده ای که پیغام را دریافت می نماید، نشان می دهد.

اگر می خواهید پیغامی (که دارای برچسب باز ارسال شده به دفعات زیاد است) را به بیش از پنج نفر ارسال کنید، می توانید این کار را فقط با کپی و چسباندن آن در یک چت انجام دهید. پس از آن، می توانید آن را به حداکثر پنج کاربر ارسال کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1910

به "5 نکته مهم درباره فوروارد پیغام ها در واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته مهم درباره فوروارد پیغام ها در واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید