آتش سوزی بامدادی در مجتمع تجاری بلوار ارتش تهران

به گزارش مجله روگذر، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی بامدادی یک مجتمع تجاری در بلوار ارتش اطلاع داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه موردی از مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

آتش سوزی بامدادی در مجتمع تجاری بلوار ارتش تهران

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری بلوار ارتش، گفت: در ساعت 1:28 بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در بلوار ارتش مقابل خیابان مینی سیتی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، نردبان هیدرولیکی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین نیروها در مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند، اضافه کرد: آتش نشانان بعد از حضور در محل مشاهده می نمایند یک مغازه با وسعت 200 متر در طبقه همکف با کاربری عرضه عطر و ادکلن در یک مجتمع تجاری شش طبقه که یک طبقه زیرزمین داشته و 60 تا 70 مغازه با کابری و متراژهای مختلف در آن وجود داشت، دچار آتش سوزی گردیده و کاملا شعله ور بود.

ملکی ادامه داد: شدت حرارت به حدی بوده که آتش به بخش هایی از مغازه های طبقه بالایی هم سرایت نموده و به سرعت در حال گسترش بود و دود بسیار غلیظی تمام شش طبقه را فرا گرفته بود. به طوریکه از پنجره های طبقه های بالایی دود به بیرون متصاعد می شد و آنقدر حبس دود و حرارت زیاد بود که در لحظات اولیه نفوذ آتش نشانان را با سختی هایی روبرو نموده بود، اما آتش نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند و دستگاه های تنفسی با همان وضعیت ناایمن خودشان را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات از چند طرف شروع شد و موفق شدند خیلی سریع آتش را در کنترل خود درآورند. گروه هایی هم در جستجو در طبقات بالایی توانستند مغازه های طبقات بالایی را که در آستانه آتش سوزی بودند، تحت کنترل درآورند و خیلی سریع آتش خاموش شد، اما مغازه پایینی کاملا سوخت، ولی شعله ای به مغازه های پایینی اطراف سرایت نکرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه در این حادثه موردی از مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و یک ساعت بعد از شروع عملیات آتش خاموش گردیده بود و لکه گیری شد و در سرانجام برای آنالیز علت آتش سوزی مجتمع به کارشناسان تحویل داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 23

به "آتش سوزی بامدادی در مجتمع تجاری بلوار ارتش تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی بامدادی در مجتمع تجاری بلوار ارتش تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید