آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش مجله روگذر، مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در مصاحبه کنکور دکتری این دانشگاه را اظهار داشت.

آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا فردا سه شنبه 4 خرداد ماه سال 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آن دسته از مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) شاغل در موسسات آموزش عالی کشور و دستگاه های اجرایی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود را متقاضی استفاده از سهمیه مربیان اعلام کرده اند، لازم است مدارک لازم به منظور بهره مندی از این سهمیه شامل موافقت دانشگاه یا موسسه محل خدمت و آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان ثبت نام به منظور مصاحبه بارگزاری کنند.

مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری این مدارک نخواهند داشت و استعلام شرایط این افراد از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد. با اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1762

به "آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید