آخرین شرایط علی انصاریان در بیمارستان

به گزارش مجله روگذر، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده است به دلیل ابتلا به کرونا روزهای سختی را در بیمارستان سپری می کند و محتاج دعای مردم است.

آخرین شرایط علی انصاریان در بیمارستان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

به گفته پزشکان معالج ریه های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت های ویژه ای از او صورت می گیرد اما هنوز شرایط ریه هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می دهد اما درگیری ریه هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری شرایط او شد در مورد آخرین شرایط این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه های علی هم بالای 80 درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

علی انصاریان سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1504

به "آخرین شرایط علی انصاریان در بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط علی انصاریان در بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید