آرامش مهمترین ویژگی تیم ملی بوکس است، باید بر لیگ نظارت گردد

به گزارش مجله روگذر، همایون امیری مربی تیم ملی بوکس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمرینات تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و بوکسورها به صورت شخصی تمرین می نمایند.

آرامش مهمترین ویژگی تیم ملی بوکس است، باید بر لیگ نظارت گردد

وی در مورد رقابتهای لیگ برتر مطرح نمود: صددرصد با برگزاری لیگ موافقم. رقابتهایی در این سطح باعث می گردد علاوه بر اینکه بوکسورها از لحاظ اقتصادی درآمد داشته باشند از نظر فنی نیز آمادگی خود را حفظ نمایند. با این وجود حتماً باید سازمان لیگ روی قراردادها نظارت داشته باشد و تضمین لازم برای پرداخت مبالغ را از تیم ها بگیرد.

امیری در مورد سهمیه المپیک بوکس مطرح نمود: در رقابتهای کسب سهمیه المپیک باید 5 سهمیه می گرفتیم اما یا شانس نداشتیم یا قضاوت های عجیب شانس کسب سهمیه بیشتر را از ما گرفت. قرار بود اردیبهشت ماه رقابت کسب سهمیه المپیک دیگری در فرانسه برگزار گردد که به دلیل کرونا لغو و مقرر شد این مسابقات سال 2021 در بلگراد برگزار گردد. سعی می کنیم با ترکیب کامل در آن مسابقات شرکت کنیم تا ان شاالله تعداد سهمیه هایمان را افزایش بدهیم.

وی در مورد آرامش کنونی بوکس مطرح نمود: خوشبختانه فضای کنونی بوکس بسیار مثبت است. امروز ویژگی شاخص تیم ملی آرامش و احترام است. ملی پوشان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و همین باعث می گردد بازدهی فنی بالاتری هم داشته باشند. تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین شرایط را برای بوکسورها فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1157

به "آرامش مهمترین ویژگی تیم ملی بوکس است، باید بر لیگ نظارت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش مهمترین ویژگی تیم ملی بوکس است، باید بر لیگ نظارت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید