از هتل مالدیو تا گوانگژ چین و انجمن رم ایتالیا بدانید

به گزارش مجله روگذر، سفر کم هزینه به مالدیو

برای داشتن تجربه ای خاص، حتما باید به بهشتی همچون مالدیو سفر کنید. بسیاری از علاقه مندان تور مالدیو در پی راهی برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما و سفری کم هزینه به این جزیره رویایی هستند. به اسم یک خریدار بلیط هواپیما باید بدانید که مالدیو یکی از جزایر مسکونی است که می توان با هزینه ای بسیار کم به آن سفر کرد و از جاذبه های تماشای که برای گردشگران تور مالدیو در نظر گرفته شده تماشا کرد.

از هتل مالدیو تا گوانگژ چین و انجمن رم ایتالیا بدانید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

یکی از راه های مقرون به صرفه سفر کردن به این جزیره استفاده کردن از تور مالدیو است، بعلاوه می توانید با ترفندهایی پیروز به خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما شده و سفری لذت بخش را به همراه خانواده تجربه کنید. در ادامه در خصوص چگونگی سفر به مالدیو با هزینه ای کم بیشتر شرح خواهیم داد.

اگر برای اولین بار است که با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر می کنید باید بگوییم که هزینه های شما در این سفر به علت هاستل هایی که در این جزیره وجود دارد تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. به اسم مثال شما می توانید تنها با 5 دلار غذای مورد احتیاج خود را در طول روز تهیه نموده و نوش جان کنید، بعلاوه در این مهمان خانه ها قادر خواهید بود اقامتی دلنشین را با صرف کمتر از 400 دلار تجربه کنید.

در جزایری مانند مافوشی و گورادهو می توانید از این هاستل ها استفاده نموده و هزینه های تور مالدیو خود را به حداقل برسانید. این نکته را نباید فراموش کنید که آژانس های هواپیمایی معتبر یک گزینه خوب برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به حساب می آیند.

هتل آرنا بیچ

اگر پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به مالدیو قصد اقامت در هتلی با هزینه ای بسیار کم را دارید ما به شما هتل آرنا بیچ در مافوشی را پیشنهاد می کنیم. این هتل با کمترین هزینه تمامی امکاناتی که یک توریست تور مالدیو احتیاج دارد در اختیار او قرار می دهد. با این حال به علت آنکه این هتل تا حدودی لوکس بنظر می رسد برای اقامت در آن باید شبی 120 دلار بپردازید.

این هتل که فاصله چندانی با دریا ندارد دارای پنت هاوسی عظیم می باشد که مشرف به دریا بوده و رایحه لطیف دریا را به مشام خریداران بلیط هواپیما مالدیو می رساند. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی و در زمان بسیار کمی به ساحل بروید و از زیبایی های آن هنگام طلوع و غروب آفتاب لذت ببرید.

اگر پیروز به خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مالدیو نشدید و تصمیم دارید بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید هتل هایی مانند کانی و یا هتل کریستال سندز را برای اقامت انتخاب کنید.

حمل و نقل توریستان در مالدیو

برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل بهتر است از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید. حمل و نقل در جزیره مالدیو تا حدود زیادی پرهزینه بوده و وسایل نقلیه عمومی می تواند تا حد زیادی از این هزینه ها بکاهد. اما خبر خوبی که می توان به خریداران بلیط هواپیما مالدیو داد این است که با استفاده از کشتی قادر خواهید بود تا صدها دلار در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کشتی ها تنها یک دلار برای رساندن مسافر از هر جهتی به سمت فرودگاه می گیرند و در بیشتر مواقع این کشتی ها برای حمل و نقل توریستان قابل دسترس هستند. اگرچه این کشتی ها کندتر از قایق های موتوری هستند اما این نکته را هم در نظر بگیرید که شما به جای پرداخت 175 دلار بابت قایق موتوری، تنها یک دلار برای سفر کوتاه خود هزینه می کنید.

با توجه به موارد گفته شده و در نظر گرفتن تمامی جنبه ها اعم از بلیط مقرون به صرفه هواپیما، محل اقامت، هزینه خورد و خوراک و حمل و نقل، سفری کم هزینه و بیادماندنی را برای شما آرزو نموده و امیدواریم لحظات شیرین و خاطره انگیزی را در این جزایر رویایی تجربه کنید.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مهم ترین شهرهای چین

چین به اسم پرجمعیت ترین کشور دنیا، قلمرو بسیار وسیعی است که شامل مردمان مختلف و آب و هوای گوناگون می باشد. اگر با تور چین به این کشور سفر کنید در هر یک از شهرهای مختلف آن شاهد آداب و رسوم و روش زندگی منحصربفردی خواهید بود.

بسیاری از مسافران پرواز خارجی چین بر این باورند که هر کدام از شهرهای این کشور می تواند تنوعی غنی از فرهنگ های مختلف را به نمایش بگذارد. مهم ترین شهرهای چین به همراه جاذبه های توریستی علت اصلی فروش بالای بلیط هواپیما چین اس

ت. از عبادتگاه ها، کاخ ها، باغ های چین گرفته تا دیوار عظیم چین، برج های تجاری بلند و یا ارتش سرخ، همه و همه تنها گوشه ای از زیبایی های این کشور عظیم به حساب می آیند و برای توصیف چین می توان موارد بسیار زیادی را نام برد.

اگر قصد خرید تور چین و سفر به این کشور پرجاذبه را دارید با ما همراه باشید تا با شهرهای مهم چین آشنا شوید و سپس با رزرو بلیط هواپیما، پرواز خارجی دلنشینی را به مقصد این کشور عظیم تجربه کنید.

هانگزو

هانگزو به اسم یکی از برترین شهرهای چین از نظر جذب توریست بسیار پیروز بوده و از محبوبیت خاصی در میان توریستان تور چین برخوردار است.

معروفیت این شهر به علت دریاچه غربی و پل شکسته می باشد. شما می توانید با پرواز خارجی چین به این منطقه سفر کنید و با قایق سواری در آب های زیبا و رویایی، به اوج آرامش برسید و از تماشا جزایر مختلف با ویژگی های منحصربفرد لذت ببرید.

در اطراف این منطقه عبادتگاه های زیادی وجود دارد که می توانید در طول سفر خود به بازدید از آن ها هم بپردازید. بخشی از تاریخ شهر هانگزو در این چشم انداز ها طبیعی و عبادتگاه ها خلاصه می گردد.

گوانجو

گوانجو با سابقه ای تاریخی یکی از برترین و مهمترین شهرهای چین به شمار میرود. این شهر به علت موقعیت خاص و قرار گرفتن در جهت جاده ابریشم از گذشته دارای سابقه ای تاریخی در زمینه تجارت می باشد. گوانجو به اسم سومین شهر عظیم چین، شهری پرطرفدار در میان توریستان تور چین بوده و با سبک های متنوعی از معماری، بسیاری را به خرید بلیط هواپیما ترغیب می نماید.

مسافران این پرواز خارجی می توانند از عبادتگاه های باستانی این شهر تماشا نموده و علاوه بر آن با حرکت بر روی رودخانه بوسیله قایق ، چشم انداز آسمان خراش ها را در شب مشاهده نمایند.

الهاسا

الهاسا که یکی از برترین و مجذوب کننده ترین شهرهای چین برای توریستان می باشد، مرکز تبت است. در محیطی کوهستانی در هیمالیا، این شهر زیبا واقع شده است که همین امر محبوبیت آن را در میان خریداران بلیط هواپیما افزایش داده است.

مهم ترین جاذبه این شهر کاخ پوتالا است که به اسم یک ساختمان شگفت انگیز در الهاسا خودنمایی می نماید. اگر قصد خرید تور چین را دارید باید بدانید که این منطقه دارای فرهنگ تبتی بسیار غنی بوده و کاخ جوکانگ که خانه ارزشمندترین تبتی است در این شهر واقع شده است. بعلاوه عبادتگاه های متنوع شهر الهاسا هم با سایر بخش های چین بسیار فرق دارد.

شیان

بسیاری از مسافران پرواز خارجی در تور چین معتقدند که زمان کافی برای بازدید از تمامی منطقه ها تاریخی شهر شیان وجود ندارد و این کار بسیار سختی است که بتوان از تمامی آن ها تماشا کرد. دیوارهای باستانی این شهر از آن در مقابل حمله دشمنان محافظت می نموده که تا سلسله مینگ برای این امر مورد استفاده قرار می گرفته است. ارتش سربازان جنگجو و بسیاری جاذبه دیگر در این شهر گرد هم آمده اند.

ممکن است این موضوع برای خریداران بلیط هواپیما جالب باشد که شهر شیان در طول 13 سلسله یعنی در بیش از هزار سال حکمرانی هفتاد و سه امپراتور، به اسم مرکز انتخاب شده بود. امروزه این شهر بسیار تحت تاثیر مدرنیته قرار گرفته است اما هنوز هم مکان های تاریخی متعددی را می توان در آن یافت.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آشنایی با انجمن رمی در رم ایتالیا

رم قدیمی ترین شهر در ایتالیا می باشد که همه ساله توریستان بسیاری با تور ایتالیا برای تماشا آن به ایتالیا سفر می نمایند. این شهر با داشتن مجسمه ها، کلیساها و بناهای تاریخی و قدیمی به مقصدی مناسب برای توریستان تبدیل شده است که همه ساله با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می نمایند.

بسیاری این شهر را به فرهنگ ایتالیاییش، داشتن مردمی خونگرم، پیتزا و پاستایش و علاقه مندان به آثار تاریخی به بناهای تاریخی موجود در این شهر می شناسند. مشاهده شده است که افراد زیادی تمایل به خرید تور ایتالیا دارند تا به وسیله آن به تماشا این شهر بیایند و از چشم انداز ها و بناهای توریستی موجود در آن تماشا بعمل آورند.

رفت و آمدهای همیشگی تورست هایی که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه رم را به یک شهر ابدی کهن تبدیل نموده است. رم در بین شهرهای اروپایی در اندازه سفر توریستان که با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما به این شهر می آیند مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

جالب توجه است که سالانه بطور میانگین 7 تا 10 میلیون توریست با پرواز خارجی به این شهر سفر می نمایند و از جاذبه های توریستی موجود در آن تماشا می نمایند.

در این شهر جاذبه ها و بناهای توریستی فراوانی وجود دارد که در ادامه به معرفی بعضی از آنها خواهیم پرداخت. وجود این بناهای تاریخی رم را به یک شهر توریستی تبدیل نموده است که سالیانه توریستان با تور ایتالیا به این شهر سفر می نمایند.

انجمن رمی

یکی از مهم ترین آثار و بناهایی که از گذشته در این شهر به جای مانده است انجمن رمی می باشد که مرکز زندگی عمومی و سیاسی رمی ها بوده است. بسیاری از علاقه مندان برای تماشا اثر تاریخی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به رم می آیند تتا شکوه این بنا و قدمت آن را از نزدیک نظاره گر باشند.

در این بنا توریستان می توانند از معابد، میادین و طاق های گوناگونی تماشا نمایند که بعضی از آنها معابد زحل، تیتوس و وستا و علاوه بر این طاق سوروس می باشند که دوستداران آثار تاریخی و قدیمی برای تماشا این اثر با خرید بلیط هواپیما به این شهر می آیند تا شاهد زیبایی این بنای تاریخی از نزدیک باشند و تمام سختی پرواز خارجی را به جان می خرند.

بخش عظیمی از این بنا همچنان پابرجا می باشد و تنها بخش کوچکی از آن از بین رفته است و توریستان با پرواز خارجی می توانند به رم بیایند و از به جای مانده این بنا تماشا نمایند.

محل قرار گیری این بنا به گونه ای است که دو اثر تاریخی دیگر هم نزدیک است با سفر به این منطقه از آن دو هم می توانید تماشا بعمل آورید. این تراکم زیاد بناهای تاریخی در یک منطقه نشان دهنده تاریخ سراسر متمدن این شهر عظیم است که این تمدن را می توان در جای جای رم مشاهده کرد و از تماشا آنها لذت برد.

برای اینکه بتوانید از تمامی این آثار تاریخی به خوبی و با دقت تماشا کنید بهتر است که زمان خود را مدیریت کنید تا با خیالی آسوده به بازدید از این بناهای فوق العاده زیبا بپردازید. برای تماشا کردن از انجمن و کولوسئوم تنها احتیاج به تهیه یک بلیط برای ورودی می باشد که همانطور که گفته شد با مدیریت زمانتان در تور ایتالیا می توانید از این دو بنای تاریخی بدون از دست دادن بخشی تماشا کنید و لذت ببرید.

کشور ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی می باشد که بیشترین توریست را به خود اختصاص داده است و شهر رم باداشتن آثار و بناهای تاریخی که در خود جای داده بیشتر این توریستان را به سوی خود جذب می نماید. رم با داشتن جاذبه های توریستی فراوان می تواند مقصد مناسبی برای یک سفر خارجی باشد و با رفتن به این سفر می توانید لحظات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید.

منبع: آلامتو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1779

به "از هتل مالدیو تا گوانگژ چین و انجمن رم ایتالیا بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هتل مالدیو تا گوانگژ چین و انجمن رم ایتالیا بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید