اصلاح ساختار بودجه به صورت کامل انجام نشده است، ارائه گزارش نهایی بودجه 99 تا سرانجام دی

به گزارش مجله روگذر، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: حداکثر تا سرانجام دی ماه گزارش نهایی لایحه بودجه سال 99 را به صحن علنی ارائه می دهیم.

اصلاح ساختار بودجه به صورت کامل انجام نشده است، ارائه گزارش نهایی بودجه 99 تا سرانجام دی

به گزارش، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در حاشیه صحن علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین نشست رسمی کمیسیون تلفیق بودجه ساعت 7 صبح امروز خبر داد و گفت: در این نشست آیین نامه داخلی کمیسیون در 16 ماده تصویب شد.

او شرح داد در آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق درباره نحوه حضور اعضا در کمیسیون، نحوه رای گیری و تجدید نظر در رای ها، همراه نداشتن تلفن همراه در جلسه تلفیق و ... قرار داده شده است، قرار شده اعضای تلفیق قبل از حضور در جلسه تلفن همراه خود را تحویل دهند تا با فراغ بال به بررسی بودجه بپردازند.

قوامی ادامه داد: نحوه زمان بندی تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق بودجه به هیئت رئیسه تلفیق بر اساس آیین نامه واگذار شده است، بنابراین امروز هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق هم طی جلسه ای زمان بندی را تا سرانجام دی ماه مشخص کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 با بیان اینکه فردا کمیسیون تلفیق بودجه در دو نوبت صبح و عصر کلیات بودجه سال 99 را بررسی می کند بیان کرد: همچنین تلفیق چهارشنبه صبح هم کلیات را بررسی کرده تا بتوانیم در این هفته درباره کلیات لایحه بودجه رای گیری را انجام دهیم.

او ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه هفته آینده در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در سه شیفت کاری تشکیل جلسه می دهد تا با حضور کارشناسان و کنندگان دولت، دیوان محاسبات، اتاق ایران، مرکز پژوهش های مجلس و ... موضوع درآمد های بودجه را بررسی کند.

قوامی تاکید کرد: کمیسیون تلفیق تلاش می کند تا در مرحله اول و تا 20 دی ماه و در صورت نیازمندی به زمان بیشتر، لایحه بودجه سال 99 را حداکثر تا سرانجام دی بررسی و به اتمام برساند تا گزارش نهایی را به صحن علنی ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت کمیسیون های تخصصی است تا اینکه نظرات کنندگان و کمیسیون ها را جمع بندی و به کمیسیون تلفیق ارائه کنند، گفت: هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس باید گزارش نهایی خود را به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه دهند.

او درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت در لایحه بودجه سال 99 اصلاح ساختاری لازم را انجام داده است، گفت: بخشی از اصلاح ساختار در بودجه انجام شده است، بنابراین در تلفیق بودجه در صورت امکان اصلاحات لازم را در بخش درآمد های پایدار و کارا کردن هزینه ها انجام خواهیم داد تا بتوانیم با تصویب یک بودجه با کیفیت آثار مثبتی را در بحث خروج از رکود در سال آینده ببینیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 757

به "اصلاح ساختار بودجه به صورت کامل انجام نشده است، ارائه گزارش نهایی بودجه 99 تا سرانجام دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح ساختار بودجه به صورت کامل انجام نشده است، ارائه گزارش نهایی بودجه 99 تا سرانجام دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید