امین قاسمی نژاد: مجسمه نسازید، حمایت کنید

به گزارش مجله روگذر، سمیرا شیرمردی، بازی شهر خودرو و فولاد خوزستان از خیلی جهات می تواند جذاب باشد. اول اینکه تقابل مربیان 2 تیم در نوع خود جالب است. در یک طرف یحیی گل محمدی واقع شده است که قبلاً در پرسپولیس بوده و در طرف دیگر جواد نکونام که یکی از استقلالی های 2 آتشه به حساب می آید. رویارویی رحمتی و نکونام و البته سروش رفیعی با فولاد خوزستان هم که جای خود دارد اما در کنار اینها تقابل امین و محمد قاسمی نژاد می توانست همه چیز را جذاب تر کند. امین قاسمی نژاد وینگر چپ شهر خودرو است که اگر بتواند به میدان برود، مقابل محمد قاسمی نژاد که وینگر راست فولاد است می توانست به جذابیت بازی اضافه کند. تقابل پسر دایی و پسر عمه ای که فصل گذشته در پدیده کنار هم بازی می کردند و این فصل یکی در شهر خودرو و دیگری در فولاد است. امین قاسمی نژاد وینگر شهر خودرو در خصوص این بازی، شرایط خودش و شهر خودرو، بحث ساخته شدن مجسمه هایشان و... صحبت های جالبی دارد.

امین قاسمی نژاد: مجسمه نسازید، حمایت کنید

-

ظاهراً وضعیت مصدومیتت بهتر است و گفته می گردد می توانی زودتر از موعد هم برگردی. به بازی با فولاد می رسی یا اینکه از هفته پنجم می توانی به میدان بروی؟

الان تقریباً 39 روز است که از مصدومیت من می گذرد. از همان روزی که مصدوم شدم و گفتند کشیدگی همسترینگ دارم، می دانستم که حداقل 40 روز از تیم دور می شوم که با کوشش پزشکان تیم، شرایط بهتری پیدا کردم و زودتر هم توانستم کارم را آغاز کنم. الان 4، 5 روز است که با تیم تمرین می کنم چون بافت عضلاتم شکل گرفته. از شنبه هم به طور کامل با تیم هستم. در واقع من از چند روز قبل تمریناتم را با تیم آغاز کردم اما وقتی خسته می شدم برای اینکه فشار زیاد نگردد، زودتر کنار زمین می آمدم که از شنبه دیگر با تیم به طور کامل تمرین خواهم کرد. با این شرایط بعید می دانم مقابل فولاد بتوانم بازی کنم اما از هفته پنجم آماده بازی هستم.

با وجود اینکه شهر خودرو یکی از بهترین گلزنانش را ندارد اما در 3 هفته ابتدایی لیگ خیلی خوب کار کرد و توانست 9 امتیاز بگیرد و صدر جدول بایستد.

خدا را شکر بچه ها خیلی خوب با هم هماهنگ شدند و بازی می نمایند. ما در 2 بازی اول خیلی خوب امتیاز گرفتیم اما در بازی با ماشین سازی کار سخت شد چون تمرکز بازیکنان خوب نبود. تقریباً چند بازیکن سرحال بودند و بقیه تمرکز نداشتند که با این حال توانستیم 3 امتیاز خوب بگیریم. ماشین سازی هم نشان داد تیم خیلی خوبی است که توانست استقلال را هم شکست دهد. به هر حال ما کار سختی داشتیم اما 3 امتیاز را گرفتیم و صدر جدول ماندیم.

با وجود اینکه رقبای سختی دارید اما تنها تیم 9 امتیازی هستید. خودتان هم فکر می کردید با وجود تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور که هزینه های زیادی کردند، بتوانید اینطور امتیاز بگیرید؟

سال جاری خدا را شکر تمرینات مان به موقع بود. البته لیگ دیر آغاز شد که این مسأله باعث شد ضرر کنیم و من 4 بازی اول فصل را از دست بدهم اما بچه ها توانستند یاری نمایند و بهترین نتایج را به دست بیاوریم. تیم خوب ما جای پیشرفت دارد و سال جاری می توانیم کاری کنیم که بهتر از سال قبل باشیم. آن هم زمانی که خیلی از تیم ها هزینه هایشان را چندین برابر کردند. در حالی که ما شاکله فصل قبل را حفظ کردیم و فقط چند بازیکن به تیم اضافه شدند که آنها هم جزو بهترین ها هستند. با این شرایط، رفته رفته بهتر می شویم و بهتر نتیجه می گیریم. مخصوصاً مقابل تیم های بزرگ باید همه امتیازات را به دست بیاوریم که بتوانیم صدر جدول باقی بمانیم. ما این فصل جام حذفی، پلی آف آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کنار لیگ برتر داریم اما خودمان می دانیم سال جاری بهتر از سال قبل هستیم.

صحبت هزینه شد و خیلی ها معتقدند شهر خودرو هم این فصل هزینه های زیادی کرد. درست است؟

فکر نمی کنم. من فکر می کنم تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و حتی ذوب آهن و فولاد خوزستان چندین برابر ما هزینه کردند. الان قرارداد بازیکنان جوان ما زیاد نیست و سال قبل قراردادهای ما خیلی پایین بود که این فصل هم اینطور نبود که خیلی بالا برود. در واقع مبلغی معین کردند که از آن سطح بالاتر نرفتند. پس اینطور نیست که بگوییم شهر خودرو هزینه های زیادی کرد.

-

این هفته مقابل فولاد بازی دارید و اگر به این بازی می رسیدی به نظر می رسید یکی از جذاب ترین اتفاقات هفته رقم می خورد. وقتی شما و پسر دایی ات مقابل هم قرار می گرفتید.

بله، البته فکر می کنم محمد این فصل پشت مهاجم بازی می نماید اما اگر وینگر راست بود با توجه به اینکه من هم وینگر چپ هستم، بازی متفاوتی می شد. محمد یک فصل اینجا کنار ما بود و خیلی خوب کار کرد و این فصل هم در فولاد است. در این 2، 3 بازی که از او دیدم، می بینم همچنان یکی از بهترین ها است. امیدوارم محمد و تیمش مقابل ما ببازند و بعد از آن در همه بازی هایشان برنده باشند.

با این شرایطی که دارید و از همه تیم ها برد می خواهید، فکر می کنید می توانید این فصل به قهرمانی برسید؟

اگر اتفاق بدی رخ ندهد ما خیلی خیلی بهتر از فصل قبل هستیم و می خواهیم قهرمان شویم. البته الان زود است در خصوص قهرمانی صحبت کنیم و باید تمرکزمان را روی بازی های پیش رو بگذاریم اما انگیزه زیادی برای رسیدن به قهرمانی داریم.

راستی، باز هم بحث ساختن مجسمه هایتان پیش آمده و ظاهراً قرار است به زودی این اتفاق بیفتد.

من چندان در جریان این مسأله نیستم اما مجسمه بزنند که چه بگردد؟ به جای این کار، بهتر است حمایت نمایند تا تیم با آرامش کارش را دنبال کند و به اهدافش برسد. ما طرفداران خیلی خوبی داریم که همواره حامی مان بودند که امیدوارم مسئولان به خاطر همین طرفداران هم که شده از ما حمایت نمایند. آقای حمیداوی واقعاً تنهاست و نباید این انگیزه از او گرفته گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 475

به "امین قاسمی نژاد: مجسمه نسازید، حمایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد: مجسمه نسازید، حمایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید