بازگشت مالدینی به روسونری

به گزارش مجله روگذر، پائولو مالدینی تصمیم دارد به عنوان مدیر ورزشی میلان به این باشگاه برگردد تا روسونری را دوباره به دوران اوج برگرداند.

بازگشت مالدینی به روسونری

بازگشت مالدینی به روسونری

پائولو مالدینی تنها احتیاج به پنج روز داشت تا پیشنهاد ایوان گاتزیدیس، مدیر اجرایی میلان را برای سمت مدیر ورزشی باشگاه قبول کند. مدافع پیش میلان تمام دوران بازی اش را در این باشگاه گذارند و اکنون می خواهد به عنوان کاپیتان بزرگ به تیم بازگردد این بار بیرون از زمین. مارکو جان پائولو که بیان کرد در سمپدوریا نخواهد ماند گزینه مالدینی برای مربیگری در میلان است. با مالدینی یک میلان جدید متولد خواهد شد.

باشگاه آماده است تا با حضور او تیم را متحول کند. این تیم در فصلی که گذشت رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. نخستین هدف مالدینی بازگشت موفقیت به باشگاه است. میلان از فصل 11-2010 در سری A و از فصل 03-2002 قهرمان جام حذفی نشده است. آخرین قهرمانی این تیم در ایتالیا به سال 2016 برمی گردد که قهرمان سوپرجام شد.

در اروپا این ناکامی به فصل 07-2006 برمی گردد. دو فصل قبل از اینکه مالدینی از فوتبال خداحافظی کند میلان قهرمان اروپا شد. مدافع پیشین میلان توانست در آن سال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام جهانی باشگاه ها و سوپرجام اروپا گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 297

به "بازگشت مالدینی به روسونری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مالدینی به روسونری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید