باشگاه ملوان: غیبت درویشی بی احترامی به تیم و هواداران است

به گزارش مجله روگذر، باشگاه ملوان انزلی در خصوص غیبت رضا درویشی در تمرینات این تیم توضیحاتی ارایه کرد.

باشگاه ملوان: غیبت درویشی بی احترامی به تیم و هواداران است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از رسانه رسمی این باشگاه، رضا درویشی مهاجم ملوان پس از دیدار برابر مس رفسنجان به دلایل غیر موجه از حضور در تمرینات ملوان امتناع کرد.

باشگاه ملوان بندرانزلی لازم می داند توضیحاتی را در این خصوص خدمت هواداران گرامی باشگاه ارائه نماید:

غیبت رضا درویشی از نظر باشگاه غیر موجه و مصداق شاخص رفتار غیر حرفه ای است. این بازیکن در حالی که در هر سه بازی ملوان پس از آغاز مجدد لیگ یک به میدان رفته بود ، در انتها بازی با مس رفسنجان که با پیروزی ملوان همراه بود، در پیامی به مدیریت باشگاه بیان نمود تیم ملوان دیگر نیازی به وی نداشته و به همین دلیل قصد شرکت در تمرینات را ندارد!

این در شرایطی است که از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه به هیچ عنوان چنین چیزی به بازیکن اعلام نشده و به میدان رفتن این بازیکن در هر سه دیدار ملوان (دو دیدار یار ثابت و یک دیدار به عنوان یار تعویضی) خود نمایانگر این موضوع است که در این شرایط حساس ملوان به همه بازیکنان خود از جمله بازیکنان با تجربه نیاز دارد.

اما پس از گذشت 9 روز این بازیکن همچنان بر بی انضباطی خود با عدم شرکت در تمرینات اصرار ورزیده و به این ترتیب باشگاه ملوان از حق قانونی خود برای برخورد با بازیکن خاطی از طریق شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جهت غیبت غیرموجه و بی انضباطی استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است، رضا درویشی تا به امروز نزدیک به 80 درصد از مبلغ قرارداد خود را از باشگاه ملوان دریافت کرده است و باشگاه سعی کرده به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان در فصل جاری عمل نمایند و بی شک این رفتار بازیکن غیرحرفه ای و بی حرمتی به باشگاه بزرگ ملوان بندرانزلی و هوادارانش است و قطعاً باشگاه از حق خود و هواداران وفادارش در شرایط حساس کنونی، گذشت نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1181

به "باشگاه ملوان: غیبت درویشی بی احترامی به تیم و هواداران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه ملوان: غیبت درویشی بی احترامی به تیم و هواداران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید