آرژانتین 2 ، مکزیک صفر، مسی ناجی آلبی سلسته شد

به گزارش مجله روگذر، شاگردان لیونل اسکالونی پیروز شدند با نتیجه دو بر صفر از سد مکزیک عبور نمایند و به رتبه دوم جدول برسند.

آرژانتین 2 ، مکزیک صفر، مسی ناجی آلبی سلسته شد

تیم ملی آرژانتین که آغاز ناامید کننده ای در جام جهانی 2022 داشت و با نتیجه دو بر یک مقابل تیم عربستان مغلوب شد، امشب در دومین مسابقه اش در این رقابت ها به مصاف تیم یک امتیازی مکزیک خواهد رفت که شکست در این ملاقات، به منزله خاتمه کارشان در این جام است.

آرژانتین (2-1-3-4): مارتینز | آکونیا، مارتینز، اوتامندی، مونتیل | رودریگز، مک آلیستر، دی پائول | مسی | دی ماریا، مارتینز

مکزیک (2-5-3): اوچوا | مونتس، مورنو، آرائوخو | آلوارز، چاوز، گوادرادو، هررا، گایاردو | وگا، لوزانو

گزارش بازی :

دقیقه 9: مکزیکی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند چاوز به سزار مونتس رسید اما ضربه او با اختلافی اندک بیرون رفت.

دقیقه 34: آرژانتین صاحب یک ضربه ایستگاهی در حوالی نقطه کرنر شد و مسی پشت توپ ایستاد. فوق ستاره آرژانتینی مستقیما دروازه اوچوآ را هدف قرار داد اما سنگربان با تجربه مکزیک پیروز به دفع توپ شد.

دقیقه 40: ارسال دیماریا از سمت راست روی سر مارتینز فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

دقیقه 44: مکزیکی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شدند و الکس وگا پشت این توپ ایستاد. ضربه زیبای وگا به گوشه دروازه مارتینز رفت اما سنگربان آرژانتین پیروز شد توپ را مهار کند.

دقیقه 51: آلبی سلسته پشت محوطه جریمه مکزیک صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما مسی نتوانست از این موقعیت ایده آل به خوبی استفاده کند.

دقیقه 64 آنخل دی ماریا در سمت راست صاحب توپ بود و با یک پاس عرضی مسی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و فوق ستاره آرژانتین با ضربه ای فنی و مهار نشدنی دروازه اوچوآ را فتح کرد و استادیوم را منفجر کرد.

دقیقه 70: مارکوس آکونیا پس از نفوذ از سمت چپ یک پاس عرضی بلند ارسال کرد که توپ به مولیما رسید اما ضربه والی مولینا با اختلافی کم از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

دقیقه 87: آرژانتینی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و دی ماریا پشت توپ ایستاد و با یک پاس کوتاه مسی را صاحب توپ کرد و او هم توپ را به فرناندز سپرد. فرناندز در کنج محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد و ضربه فنی او دور از دست های اوچوآ به تور دروازه مکزیک چسبید.

در نهایت آرژانتین با این برد توانست سه امتیازی گردد و به جام بازگردد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2217

به "آرژانتین 2 ، مکزیک صفر، مسی ناجی آلبی سلسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتین 2 ، مکزیک صفر، مسی ناجی آلبی سلسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید