آرژانتین پس از 15 سال در بولیوی پیروز شد

به گزارش مجله روگذر، تیم ملی فوتبال آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر توانست بولیوی را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

آرژانتین پس از 15 سال در بولیوی پیروز شد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی آرژانتین در دومین بازی اش در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف بولیوی رفت و 2 بر یک میزبانش را شکست داد. آلبی سلسته در یک بازی سخت توانست پس از 15 سال در شهر لاپاز پیروز گردد.

میزبان بازی را خوب شروع کرد و موقعیت های گلزنی داشت اما بازیکنان آرژانتین به نظر می رسید برای بازی کردن در شهری که 3625 از سطح دریا بالاتر است مشکل داشتند و دروازه شان در دقیقه 24 توسط مارسلو مورنو باز شد. در ادامه ضربه پاردس به تیرک برخورد کرد. آلبی سلسته در دقایق پایانی نیمه اول کوشش کرد گل خورده را جبران کند که این اتفاق در لحظات پایانی رخ داد. لائوتارو مارتینس به صورت شانسی و با اشتباه مدافع حریف نتیجه را یک بر یک کرد.

در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت بود. شاگردان لیونل اسکالونی بازی را در اختیار داشتتند و به دنبال گل پیروزی بودند. مارتینس یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. در ادامه لیونل مسی فرصت داشت از روی ضربه آزاد گلزنی کند اما ضربه اش بد بود و به دیوار دفاعی برخورد کرد. ستاره آرژانتینی در ادامه یک پاس عالی به لائوتارو داد اما ضربه مهاجم اینتر را دروازه بان بولیوی به کرنر فرستاد.

آرژانتین به حمله های خود ادامه داد و بالاخره به گل دست یافت. در یک همکاری تیمی که با حرکت مسی شروع شد آلبی سلسته توسط خواکین کورئا به گل رسید. مهاجم آرژانتینی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود و گل پیروزی را برای تیمش در دقیقه 79 به ثمر رساند. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد تا آلبی سلسته با این برد شش امتیازی گردد و به صدر جدول صعود کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1301

به "آرژانتین پس از 15 سال در بولیوی پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتین پس از 15 سال در بولیوی پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید