بهترین اتاق های فرار تهران

به گزارش مجله روگذر، اتاق فرار یک بازی فیزیکی گروهی، ماجراجویانه و مهیج است که در آن بازیکنان به یک اتاق وارد می شوند و باید در مدت زمان محدود و معینی چند معمای به هم پیوسته را حل نموده و راستا خروج خود را پیدا نمایند.

بهترین اتاق های فرار تهران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، اتاق فرار همانطور که از اسمش پیداست، محلی برای فکر کردن، حل معما و سپس فرار است. شما باید معماهای فکری و پازل های فیزیکی بازی را در میان سرنخ های پنهان شده در اتاق حل کنید و به همراه گروهتان با آنالیز دقیق نشانه ها مرحله به مرحله پیش بروید تا از آن اتاق رهایی یابید.

هر کدام از اتاق ها برای خود سناریویی دارد. برای مثال سناریوی یکی از این اتاق ها به این صورت است که یکی از دوستان شما به گناه ننموده دریکی از زندان های مخوف گرفتار شده و شما به همراه دوستانتان باید برای نجات دوستتان از زندان معماهایی را حل کنید. البته نباید فراموش کنید که در این بازی شما زمان مشخصی دارید که باید طی آن معمای خود را حل کنید. تعداد این اتاق ها در تهران و سایر شهرهای ایران بسیار است و شما می توانید از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید. در ادامه 10 اتاق فرار که جز بهترین ها از نظر مخاطبان محسوب می شوند را معرفی می کنیم.

اتاق فرار ریپتون

این اتاق فرار دارای طراحی مهیجی و جالبی است. همچون سایر اتاق فرارها شما می توانید با گروه های 3 تا 6 نفره بازی را آغاز کنید. زمان بازی 60 دقیقه و بدون محدودیت سنی است. البته بازیکنان زیر 13 سال باید به همراه یک بزرگتر باشند. امکان عکس دریافت با محیط اتاق نیز وجود دارد. آمار دقیق رتبه گروه شما در هر معما به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد. داستان اتاق اره از این قرار است که شما در دام یک قاتل سریالی گرفتار شده اید. در اتاقی تاریک در یک خانه متروک در حالی که دستانتان با زنجیر بسته شده، از خواب بیدار می شوید و به سرعت متوجه می شوید که وارد یک بازی اجباری شده اید که باید به قوانین آن احترام بگذرید! قاتل زهری را وارد بدن شما نموده و فقط 60 دقیقه فرصت دارید تا یا از اتاق فرار نموده و یا راه دستیابی به پادزهری که از ابتدا جلوی چشمتان بوده را پیدا کنید. بازی هیجان انگیز فرار از اره در اتاق فرار ریپتون از شنبه تا چهارشنبه 50 درصد تخفیف دارد و شما تنها پرداخت 25000 تومان می توانید یک روز سرشار از هیجان را تجربه کنید. این اتاق فرار برای روزهای پنجشنبه و آدینه و ایام تعطیل نیز 45 درصد تخفیف دارد که هزینه آن 27500 تومان است. این اتاق فرار در خیابان ستارخان واقع شده است.

اتاق فرار تهرومز

طراحی این اتاق شبیه سازی سلول های انفرادی زندان است و بسیار واقعی به نظر می رسد. شما باید ذهن خود را به چالش بکشید، راستا فرار را پیدا نموده و خود و همراهانتان را نجات دهید. این اتاق فرار جایزه ای را هم برای مخاطبانش در نظر گرفته است. اگر قبل از 35 دقیقه از اتاق فرار خارج شوید، کل وجه پرداختی به شما بازمی گردد. اتاق فرار تهرومز ویژه سلول فرار برای روزهای شنبه تا چهارشنبه 44 درصد تخفیف دارد و 28000 تومان است و برای روزهای پنجشنبه و آدینه 34 درصد تخفیف دارد که تنها با پرداخت 33000 تومان می توانید بلیت آن را رزرو کنید. این اتاق فرار محدودیت سنی دارد و افراد بالای 12 سال را می پذیرد. اتاق فرار تهرومز در منطقه امیریه تهران واقع شده است.

اتاق فرار راه فرار مخفی

داستان این اتاق از افسانه ها الهام گرفته شد. در افسانه ها آمده که گنجی گرانبها در دل جزیره ای اسرار آمیز پنهان شده که می تواند شما را به ثروتمندترین فرد روی کره زمین بدل کند. تاکنون کاوشگران و دزدان دریایی بسیاری جان خود را در این راه به خطر انداخته اند. اگر زیر 35 دقیقه از اتاق فرار خارج شوید، در قرعه کشی PS4 شرکت داده خواهید شد. همچنین امکان عکاسی رایگان با دوربین DSLR نیز در این اتاق وجود دارد. اتاق فرار اسکیپ با 50 درصد تخفیف 25000 تومان و روزهای تعطیل 30000 تومان است. این اتاق فرار امکاناتی همچون بوفه دارد. دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی داشته و در قیطریه شمالی واقع شده است.

ویژگی های brain game center

بانوان و آقایان امکان بازی به صورت همزمان را در این اتاق فرار دارند، زمان آن همچون سایر اتاق های فرار 60 دقیقه است و بازی ها شامل اتاق فرار از زندان، توهم، موزه، هفت گناه، پادزهر، قطار سریع السیر شرق، دور جهان در 60 دقیقه و اتاق فرار لاست می گردد. لازم به ذکر است که این اتاق بزرگترین اتاق فرار خاورمیانه محسوب می گردد و تنها نمایندگی رسمی BrainGame را در ایران دارد. این اتاق فرار شنبه تا آدینه 30 درصد تخفیف دارد و شما تنها با پرداخت 42000 تومان می توانید لحظات سرشار از هیجان را در این اتاق فرار تجربه کنید. این اتاق فرار در محله تجریش قرار گرفته است.

ویژگی های انیگما

سناریوی هر اتاق موضوعی متفاوت و هیجان انگیز دارد و طراحی این اتاق ها نیز مهیج است. یکی از این سناریوها به این صورت است که شما در خانه گیر افتاده اید و تنها 60 دقیقه برای فرار فرصت دارید. در اتاق قتل مرموز نیز تنها 60 دقیقه زمان دارید تا قاتل را پیدا کنید و از این اتاق فرار کنید. از امکانات این اتاق پارکینگ، رستوران و کافی شاپ و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی است. بازی فرار از اتاق قتل مرموز در اتاق فرار انیگما شنبه تا چهارشنبه 30000 تومان و پنجشنبه و آدینه و ایام 35000 تومان است. بازی فرار از کلبه وحشت نیز شنبه تا چهارشنبه 36600 تومان و پنجشنبه و آدینه و ایام تعطیل 42000 تومان است. این اتاق فرار واقع در برج میلاد تهران است.

اسکیپ هوم

این اتاق فرار مخصوص افراد بالای 13 سال است. مدت زمان این اتاق فرار برای بازی پاپوش 60 دقیقه و برای بازی عملیات 70 دقیقه است. محدودیت نفرات برای بازی پاپوش 4 تا 8 نفر و برای بازی عملیات 3 تا6 نفر است. مجموعه اسکیپ هوم ویژه بازی پاپوش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 تا 17، 20000 تومان و در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 تا 23، 27500 تومان است. این اتاق فرار در خیابان کریمخان واقع شده است.

اتاق فرار جعبه سیاه

در این اتاق فرار شما در فضایی محصور هستید و تا زمانیکه راهی پیدا نکنید، زندانی خواهید بود. این اتاق فرار سناریوهای متفاوتی دارد که شامل بازی در اتاق فرار معدن، کیمیاگری و شب در موزه می گردد که هزینه آن با توجه به ایام هفته و روزهای تعطیل تغییر پیدا می نماید. اتاق فرار جعبه سیاه برای افراد 12 سال به بالا است. در این اتاق فرار می توانید بهترین معمای زندگیتان را کشف کنید و قدرت مغز خود را به چالش بکشید. این اتاق فرار در میدان فاطمی واقع شده است. بلیت این اتاق با تخفیف از 18000 تومان آغاز و به 40000 تومان می رسد.

مجموعه اتاق فرار جوکر

سناریو بازی این اتاق فرار به این شکل است که شما و دوستانتان تصمیم گرفتید سفر چند روزه داشته باشید که بعد از مدتی چشمتان به فروشگاه پوشاکی می افتد که در گوشه ای نامعلوم کنار جاده است. تصمیم می گیرید برای خرید پوشاک و لباس به آنجا مراجعه کنید. بعد از رفتن به آنجا همه چیز عادی به نظر می رسد، اما ناگهان فریاد دختر بچه ای را می شنوید که از شما درخواست یاری دارد. فروشنده را صدا می زنید، اما کسی برای پاسخگویی به شما مراجعه نمی نماید. در این اتاق تنها 60 دقیقه فرصت دارید تا معما را حل نموده و فرار کنید. مجموعه اتاق فرار جوکر روزهای شنبه تا چهارشنبه با 55 درصد تخفیف 27000 تومان و روزهای پنجشنبه و آدینه و ایام تعطیل 34000 تومان است. این اتاق فرار محدودیت سنی دارد و افراد 16 سال به بالا مخاطب این اتاق فرار هستند. این اتاق فرار در محله سعادت آباد واقع شده است.

اتاق فرار باغ کتاب تهران

این اتاق فرار دو سناریو دارد که رنج قیمتی بلیت آن بسته به روزهای هفته و ایام تعطیل متفاوت بوده و دارای تخفیف 42 هزار تومان تا 50 هزار تومان است. از جمله امکانات این اتاق فرار پارکینگ، کافی شاپ و رستوران، سینما است و به مترو و وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد. مدت زمان این بازی یک ساعت بوده و برای افراد بالای 13 سال و افراد زیر 13سال همراه با یک بزرگتر مناسب است. آدرس این اتاق فرار بزرگراه شهید همت، راستا شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ کتاب تهران طبقه اول است.

اتاق فرار نویسنده دیوانه

این اتاق فرار برای افراد بالای 15 سال مناسب بوده و مدت زمان آن 90 دقیقه است. ژانری معمایی و دلهره آور دارد و درجه سختی 95 بوده و دارای کافی شاپ و رستوران است. آدرس این اتاق فرار اتوبان شهید صیاد شیرازی، خروجی پلیس شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر است. راستا دسترسی حمل و نقل عمومی آن نیز به این صورت است: ایستگاه مترو شهید مفتح، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع دکتر شریعتی، باغ موزه قصر، اتاق فرار ای اسکیپ. بلیت اتاق فرار نویسنده دیوانه 60 درصد تخفیف دارد و شما تنها با پرداخت 24000 تومان می توانید آن را رزرو کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 357

به "بهترین اتاق های فرار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اتاق های فرار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید