بی تی اس (BTS)، سوژه پر سر و صدای فیلم بانک زده ها

به گزارش مجله روگذر، تیزر فیلم سینمایی بانک زده ها به تازگی منتشر شده است. فیلمی که قرار است اوایل هفته آینده در سینما های کشور به اکران درآید و بخشی از سوژه داستانی آن در خصوص گروه کی پاپ بی تی اس است. بعلاوه دزدی از یک بانک سوژه دیگر این فیلم سینمایی است که همزمان با هم روایت می گردد.

بی تی اس (BTS)، سوژه پر سر و صدای فیلم بانک زده ها

به گزارش خبرنگاران، در تیزری که از سوی سازندگان فیلم سینمایی بانک زده ها منتشر شده، ما الناز عبدی بازیگر تازه وارد سینما را می بینیم که قرار است نقش مینا را بازی می نماید. او پشت تلفن با شخصی دیگری درباره خواب خود صحبت می نماید. مینا می گوید که خواب دیده که به کره جنوبی رفته و به بی تی اسی ها پیوسته است. پس از آن هم روی صحنه رفته و با اعضا به اجرا پرداخته است.

در ادامه بیژن بنفشه خواه را می بینیم که به فردی پشت تلفن قول می دهد که اگر حرفش را گوش کند، دو ماهه او را راهی کره جنوبی می نماید. در سکانس بعدی دو سارق وارد بانک شده اند و بیژن بنفشه خواه را به گروگان گرفته اند. یکی از آن ها معین است که علی انصاریان نقش اش را بازی کند.

با این حال بانک زده ها در کل اتفاقات پیش آمده برای چند سارق بانک و اختلافات بین آن ها را روایت کند. ماجرایی که بعد از سارقی بزرگ این چند نفر از بانک رخ می دهد و در زمان تقسیم بندی پول، هیچکدام به یکدیگر اعتماد ندارند و همگی در پی فردی مطمئن و عادل می گردند؛ که در این راه راستا جالب و خنده داری برای این چند نفر رخ می دهد.

واکنش هواداران ایرانی بی تی اس به بانک زده ها

پس از انتشار تیزر فیلم سینمایی بانک زده ها، بخشی از هواداران گروه کره ای بی تی اس نسبت به سوژه داستانی این فیلم واکنش نشان دادند. آن ها مدعی اند که نویسندگان این فیلم بدون اطلاع و آگاهی از گروه بی تی اس و آرمی ها، سوژه داستانی خود را گروه کره ای بی تی اس قرار داده اند.

آن ها در این رابطه به اشتباهات مکرر صفحه رسمی فیلم سینمایی بانک زده ها در دادن اطلاعات در خصوص بی تی اس و آرمی ها اشاره نموده اند. بعضی هم به انتقاد از سازندگان این فیلم پرداخته و گفته اند که آن ها سوژه تازه ای برای کسب عایدی پیدا نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2173

به "بی تی اس (BTS)، سوژه پر سر و صدای فیلم بانک زده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی تی اس (BTS)، سوژه پر سر و صدای فیلم بانک زده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید