تاکید وزرای کشور قزاقستان و روسیه بر مبارزه با جرایم اینترنتی

به گزارش مجله روگذر، وزرای کشور قزاقستان و روسیه در مسکو ملاقات و بر همکاری دوجانبه در مبارزه با جرایم اینترنتی تاکید کردند.

تاکید وزرای کشور قزاقستان و روسیه بر مبارزه با جرایم اینترنتی

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، یرلتم ترغومبایف وزیر کشور قزاقستان و ولادیمیر کالاکالسف وزیر کشور روسیه در مسکو با یکدیگر ملاقات کردند.

سران وزارتخانه های کشور قزاقستان و روسیه در جریان این ملاقات طیف گسترده ای از زمینه های همکاری که بر اساس توافقات بین المللی دوجانبه و چندجانبه انجام می شوند، را آنالیز و به سطح مناسب همکاری در زمینه ارائه یاری های حقوقی در چارچوب پفراینده های جنایی و جستجویی مجرمین، اشاره کردند.

همچنین موضوعات گسترش تعامل در زمینه فن آوری های آی تی، مقابله با جرایم اینترنتی مانند کلاهبرداری که در دوره همه گیری کرونا در دنیا رو به افزایش است، مورد بحث و آنالیز قرار داده شد.

دوطرف همچنین در خصوص شرایط مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تبادل اطلاعات در خصوص انواع جدید مواد روانگردان و مواد مخدر مصنوعی گفت و گو کردند.

در این ملاقات مقامات دو کشور همکاری در زمینه تضمین کنترل مهاجرتی و سازماندهی سفر شهفرایندان خارجی که در شرایط مرزهای بسته در طول محدودیت های قرنطینه در حال بازگشت به کشور خود هستند را مثبت ارزیابی کردند.

طرفین همچنین در خصوص اقدامات اجرا شده برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه گفتگو کردند، به طور خاص، موضوعات مربوط به ادغام سیستم های اطلاعاتی مرتبط دو کشور مورد آنالیز نهاده شد.

ترغومبایف همتای روسی خود را با فرایند اصلاحات پلیس قزاقستان آگاه ساخت.

در انتها این ملاقات دورنمای همکاری بیشتر بین وزارتخانه های کشور قزاقستان و روسیه معین شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1640

به "تاکید وزرای کشور قزاقستان و روسیه بر مبارزه با جرایم اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید وزرای کشور قزاقستان و روسیه بر مبارزه با جرایم اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید