تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از نورافکن

به گزارش مجله روگذر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هافبک تیم امید ایران را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در گروه سوم مسابقات قهرمانی زیر 23 سال قاره کهن معرفی کرد.

تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از نورافکن

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه شروع مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به معرفی بهترین بازیکنان تیم های هر یک از گروه های این رقابت ها پرداخته و به بازیکنان با استعداد فوتبال تیم امید کشورمان در گروه سوم رقابت ها نیز اشاره نموده است.

AFC امید نورافکن هافبک تیم امید ایران و سپاهان را زیر ذره بین قرار داده و با معرفی او به عنوان یکی از تنها دو بازیکن گروه که دارای تجربه حضور در فوتبال اروپا هستند، درباره این بازیکن 18 ساله نوشت: امید نورافکن که در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال تایلند کاپیتان تیم ایران بود، از ماه دسامبر سال 2015 که با 18 سال سن به عضویت باشگاه استقلال درآمد و به جوان ترین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل شد، به عنوان بازیکنی استعداد های معرفی گردید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه می نویسد: از آن موقع، او برای تیم شارلوای بلژیک را هم تجربه نموده اما بازگشتش به ایران برای بازی در سپاهان به عنوان بازیکن قرضی در سال 2019 موفقیت های تازه ای به همراه داشت. فرمانده تیم امید ایران که معمولاً جلوی خط دفاعی بازی می نماید، آمده تا به ایران یاری کند بهترین دستاوردش در این رقابت ها که صعود به مرحله یک چهارم نهایی بوده را ارتقا دهد.

تیم امید ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 743

به "تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از نورافکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از نورافکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید