توصیه های کرونایی بازیگر تلویزیون

به گزارش مجله روگذر، ایرنا/ یوسف مرادیان بازیگر سینما گفت: عاقلانه ترین کار برای همه ما تبعیت از قواعد بهداشت و درمان و ماندن در خانه است و حالا که قرار است در محیط خانه بمانیم و همه در کنار همدیگر باشیم، بهترین بستر، محیط و فرصت فراهم شده است که دستکم بتوانیم از این محیط و فضا و زمان استفاده مفید ببریم.

توصیه های کرونایی بازیگر تلویزیون

یکی از موضوعات در قرنطینه، بحث استفاده مطلوب و مفید از زمان است؛ موضوعی که می تواند به سان یک توفیق اجباری به فرایند رشد شخصیت فردی و ترقی اجتماعی جمعی یاری برساند. بر این اساس بعضی از هنرمندان همراه با کمپین #در-خانه-می مانیم (کمپینی که در روزهای گذشته و در تایید و تشویق مردم به عدم حضور غیرضروری در جامعه و حتی مهمانی و دیدار های فردی شکل گرفته است) توصیه هایی را ارائه می دهند که راهگشای مردم در روزهای درخانه ماندن است.

آنچه در ادامه می آید صحبت های یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با کرونا و موضوعات حول محور آن است.

مرادیان در ابتدا و در اشاره به شیوع کرونا بیان داشت: اتفاقی که این روزها همه ما مردم ایران و دنیا با آن درگیر و دست به گریبان هستیم، مقوله ویروس کروناست. مسئله ای که این روزها همه ما با آن روبرو ایم و از نزدیک مشاهده اش می کنیم؛ البته همه اقشار جامعه و همه مردم ما تا جایی که توان دارند و تا آنجایی که می توانند، در حال همکاری با سیستم بهداشت و آموزش هستند.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از تجربیات و راه هایی که سایر کشورها در مقابله با این بحران طی نموده اند، ادامه داد: با توجه به این که این اتفاق در چین افتاده است و آنها هم توانسته اند که با این موضوع مقابله نمایند و این فرایند را پشت سر بگذارند، مطمئناً ما هم می توانیم که این فرایند را طی کنیم. شاید آنها تا رسیدن به مرحله یافتن راهکار پیشگیری (همانند شیوه شستن مداوم دست ها و رعایت فاصله از دیگر افراد و ...) تعداد زیادی مبتلا داشته و به همان نسبت، تعداد زیادی را از دست داده اند، موضوعی که می تواند به یاری ما بیاید تا از تجربیات آنها برای کنترل و مهار این ویروس و بیماری استفاده کنیم.

هنرپیشه فیلم های دوستان (1378)، شبهای تهران (1379)، غزل (1380)، رویای سینما (1390)، متروپل (1392)، یاسین (1392) و ماهورا (1395) گفت: عاقلانه ترین کار برای همه ما با توجه به این که قرار است از قواعد و مسائلی که در حیطه بهداشت و درمان معین و مطرح شده است، تبعیت کنیم، همین ماندن در محیط خانه است؛ و حالا که قرار است در محیط خانه بمانیم و همه در کنار همدیگر باشیم، بهترین بستر محیط و فرصت فراهم شده است که دست کم بتوانیم از این محیط و فضا و زمان استفاده مفید ببریم.

بازیگر سریال های مردان آنجلس (1375)، کلانتر 3 (1388)، کارگاه علوی 2 (1388)، و از یادها رفته (1398) توضیح داد: بشدت امیدوارم و این را از صمیم قلب از خدا می خواهیم که نشنویم و شاهد نباشیم که عزیزانی را در این راه از دست بدهیم، واقعاً تلخ و دلخراش است؛ چون همه انسان ها دوست دارند که زندگی نمایند. هرآنچه خداوند برای ما مقدر نموده است قطعاً رخ خواهد داد ولی این چند صباح را باید در آرامش و سلامت زندگی کرد.

مرادیان خاطر نشان کرد: البته در طول تاریخ و در طول اتفاقاتی که همیشه برای انسان ها اتفاق افتاده است، در نهایت آن فصل های تلخ طی شده و پشت سر گذارده شده است و آرامش و امنیت دوبار به جامعه و خانواده و محیط زندگی ما برگشته است؛ موضوعی که قطعاً در این مورد به خصوص هم همین گونه خواهد بود. من ایمان و اطمینان دارم که همه ما با یاری همدیگر این فصل را پشت سر خواهیم گذارد.

وی اضافه نمود: به سهم خودم از تمام پزشکان پرستاران و کادر درمان در اقصی نقاط ایران تشکر می کنم که واقعاً از جان و دلشان مایه می گذارند و با خلوص نیت به عزیزانی که گرفتار و بیمار شده اند، خدمت رسانی می نمایند؛ خداوند را شاکرم که می شنویم که بسیاری از این بیماران سلامتشان را بدست می آورند و از بیمارستان ها مرخص می شوند. امیدوارم همگی در کنار هم روزی را جشن بگیریم که انشالله همه راضی و در صحت و سلامت بدون هیچ دغدغه و فکر و خیالی راضی باشیم که سلامتی و موهبت الهی به سرزمینمان برگشته و ما با هیچ مسئله ای دست و پنجه نخواهیم کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 932

به "توصیه های کرونایی بازیگر تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های کرونایی بازیگر تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید