توضیحات باشگاه پرسپولیس در باره جدایی بیرانوند

به گزارش مجله روگذر، باشگاه پرسپولیس در باره مذاکرات دو باشگاه بلژیکی با بیرانوند و نحوه جدایی وی شرح داد.

توضیحات باشگاه پرسپولیس در باره جدایی بیرانوند

به گزارش خبرنگاران حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات انتقال علیرضا بیرانوند به لیگ فوتبال باشگاهی بلژیگ به مهر گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته بیرانوند از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد 700 هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، آدینه گذشته ساعت 2 بامداد بود. با این حال پنج شنبه قبلی نیز باشگاه آنتورپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و روز آدینه و در بازگشت اقای انصاریفرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم. بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود اما در نهایت مقرر شد بیرانوند در جابجایی تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد ولی پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.

قدوسی درباره توافق با آنتورپ بلژیک برای ترانسفر دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تاکید نمود: شب قبل از بازی با تراکتور، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتورپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را آنالیز کردیم و پس از تغییراتی خاتمه به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتورپ و هم بیرانوند سه شنبه شب موافقتشان را با این تفاهم نامه اعلام داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: براساس توافقاتی که آقای انصاریفرد با آنتورپی ها داشته، این باشگاه مبلغ 350 هزاردلار در 2 قسط و طی 2 ماه آینده به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی نموده واریز می نماید و 350 هزاردلار باقی مانده هم در انتها فصل به پرسپولیس پرداخت می گردد. در این فاصله بیرانوند طی دو ماه اتی برای تست پزشکی به بلژیک می رود.

  • قرارداد بیرانوند و آنتورپ امضا شد

قدوسی اظهار داشت: این توافق در حالی انجام شده که احتمال جدایی بیرانوند در نیم فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری و عبور از پیشنهاد بازی در نیم فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتورب را به تابستان سال آینده موکول کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 852

به "توضیحات باشگاه پرسپولیس در باره جدایی بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات باشگاه پرسپولیس در باره جدایی بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید